مطالب مرتبط:
قالیباف به تاجیکستان رفت/ رییس مجلس: با کشورهایی که در زمینه حقوق بشر فعال هستند، درباره نسل کشی رژیم صهیونیستی صحبت می شود
قالیباف: سفر به تاجیکستان فرصتی برای افزایش فشار جهانی به رژیم صهیونیستی است
قالیباف: سفر به تاجیکستان فرصتی برای پیگیری سیاست قطعی ایران در ارتباط با همسایگان است
عراقچی جهت رایزنی دیپلماتیک برای توقف نسل کشی صهیونیست ها به عربستان سفر می کند
قالیباف: فرصت مناسبی است تا درباره نسل کشی توسط رژیم صهیونیستی صحبت شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 19:202024-10-09سياسي

سفر به تاجیکستان فرصتی است تا درباره نسل کشی صهیونیستها صحبت شود


رییس مجلس پیش از عزیمت به نشست بین المللی پارلمانی که قرار است در تاجیکستان برگزار شود گفت: این نشست فرصت مناسبی است تا درباره نسل کشی که رژیم صهیونیستی ایجاد کرده صحبت شود.

- فرصت مناسبی است تا درباره نسل کشی توسط رژیم صهیونیستی صحبت شود رییس مجلس پیش از عزیمت به نشست بین المللی پارلمانی که قرار است در تاجیکستان برگزار شود گفت: این نشست فرصت مناسبی است تا درباره نسل کشی که رژیم صهیونیستی ایجاد کرده صحبت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدباقر قالیباف رییس مجلس عصر امروز چهارشنبه پیش از عزیمت به تاجیکستان گفت: دعوت شده ایم که در یک نشست بین المللی پارلمانی که در تاجیکستان به مناسبت سی امین سال قانونگذاری برگزار می شود شرکت کنیم و در این فرصت از ارتباطاتی که در این حوزه، تجربیات قانون گذاری و همکاری ها در این حوزه وجود دارد استفاده شود.

وی افزود: طبیعتاً وقتی نشست های پارلمانی بین المللی هست دو فرصت مهم فراهم می شود؛ یکی روابط دوجانبه بین کشورهاست که طبیعتاً بخشی از کشورهای مشترک المنافع و بقیه کشورها از خارج از منطقه حضور دارند که از این فرصت استفاده می کنیم برای همکاری ها و اموراتی که در گذشته بوده و همچنین پیگیری توافقات گذشته.


برچسب ها: نشست بین المللی پارلمانی - تاجیکستان - نشست بین المللی - رژیم صهیونیستی - فرصت مناسبی - بین المللی - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

سفر به تاجیکستان فرصتی است تا درباره نسل کشی صهیونیستها صحبت شود

سفر به تاجیکستان فرصتی است تا درباره نسل کشی صهیونیستها صحبت شود