مطالب مرتبط:
لزوم تعامل مؤثر رسانه و ورزش در توسعه سلامت جامعه
قالیباف: خدا نگذرد از کسانی که می خواهند تخم تفرقه را در کشور بپاشند/ هر کسی به هر دلیل و با هر توجیهی نزاع در جامعه اسلامی ایجاد کند، عمله دشمن اسلام است/ هرگز بر اساس قومیت و مذهب جامعه را خط کشی نکنیم
بانوان ورزشکار نسل سالم تحویل جامعه می دهند
تصویر تغییر چهره شوک آور کودک نقش «باران» سریال آوای باران بعد 11 سال
هنرمندان بازوان مهمی برای ارتقای فرهنگ و روحیه بسیجی در جامعه هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1403 ساعت 10:502024-10-17سياسي

دشمنان به دنبال کمرنگ کردن نقش روحانیت در جامعه هستند


فرماندار آستارا با اشاره به نقش و نفوذ روحانیت در طول تاریخ سیاسی و اجتماعی ایران، گفت: نقش روحانیون انقلابی در ناکامی دشمن برجسته است.

- محمدرضا شهاب زاده صبح روز پنجشنبه 26 مهر در جمع علما و روحانیون شهرستان مرزی بندر آستارا که با حضور امام جمعه، مدیر حوزه علمیه آستارا و رییس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در محل دفتر امام جمعه آستارا برگزار شد با بیان اینکه نقش روحانیون انقلابی در دوران انقلاب اسلامی و ناکامی توطئه های دشمنان برجسته بوده است، اظهار کرد: دشمنان با علم به اهمیت جایگاه روحانیون برای کمرنگ کردن ارتباط بین آنها و مردم تلاش گسترده ای داشته اند.

وی با اشاره به اینکه ارتباط مثبت و سازنده روحانیون و مردم از روزهای آغازین شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون دستاوردهای ارزنده ای داشته است، افزود: لباس روحانیت یک امانت برای تحقق اهداف اسلامی به شمار می رود.

شهاب زاده بی حجابی را یکی از مصادیق جنگ نرم دشمن عنوان کرد و گفت: در شرع مقدس اسلام و منابع دینی بالاخص قرآن کریم و روایات اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به صورت جدی به موضوع حجاب پرداخته شده و آن را از ضروریات دین برشمرده اند.

فرماندار آستارا به نقش رهبری در شناخت دشمن و شگردهایش که از عوامل اصلی پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی به شمار می رود اشاره کرد و افزود: امروز نیز


برچسب ها: روحانیون - انقلاب اسلامی - آستارا - اسلامی - انقلاب - روحانیت - دشمنان
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به دنبال کمرنگ کردن نقش روحانیت در جامعه هستند

دشمنان به دنبال کمرنگ کردن نقش روحانیت در جامعه هستند