مطالب مرتبط:
کمک 100 میلیارد ریالی مردم خراسان جنوبی به دانش آموزان  
کاظمی: میانگین معدل دانش آموزان کشور مطلوب نیست
طرح ویژه دولت درخصوص مدارس کانکسی و سنگی/ میانگین معدل دانش آموزان مطلوب نیست
تصاویر/ امام جمعه عالیشهر در جمع دانش آموزان
توزیع 1300 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند اردل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 20:002024-10-14اجتماعي

ضرورت تقویت هویت دینی، ملی و فرهنگی در دانش آموزان


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه مدارس موفق از شیوه جدید برای امر یادگیری بهره می گیرند و با برقراری تعادل، رویکرد تربیتی، اعتقادی دارند، - ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه مدارس موفق از شیوه جدید برای امر یادگیری بهره می گیرند و با برقراری تعادل، رویکرد تربیتی، اعتقادی دارند، گفت: باید هویت دینی، مذهبی، ملی، فرهنگی و اجتماعی در دانش آموزان تقویت شود.

حسین کمالی 23 مهر در حاشیه گردهمایی مدیران مدارس مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان نوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستورالعمل هایی که به شهرستان ها در قالب برنامه ها، سیاست ها و راهبردهای آموزش و پرورش ابلاغ می شود باید درمدارس عملیاتی و اجرایی شود.

وی ارزیابی امور در مدارس سطح استان را یکی از برنامه های اداره کل آموزش و پرورش در پیشرفت کار و تحصیل دانش آموزان دانست و گفت: بازدیدهای دوره ای با هدف تعامل و تبادل اطلاعات و بررسی کیفیت آموزشی، تربیتی، فرهنگی، رفع مشکلات و موانع انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: با توجه به برآوردی که صورت گرفت در هر دوره حدود 40 تا 50 مدرسه مورد ارزیابی و بازدید قرار می گیرد و این بازدید با رویکرد اصلاح امور، هدایت، راهنمایی و پاسخ به سوالات و ابهامات در مدارس صورت گرفت.


برچسب ها: آموزش و پرورش - آموزش و پرورش مازندران - مدیرکل آموزش و پرورش - دانش آموزان - مدارس - مازندران - اداره کل آموزش و پرورش
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت هویت دینی، ملی و فرهنگی در دانش آموزان

ضرورت تقویت هویت دینی، ملی و فرهنگی در دانش آموزان