مطالب مرتبط:
جان باختن دو گردشگر در دزفول بر اثر غرق شدگی
2 گردشگر در چالکندی دزفول غرق شدند
2 گردشگر در چالکندی دزفول غرق شدند
سالانه 7000 نفر در تهران در اثر آلودگی هوا جان خود را از دست می دهند
غرق شدگی یک مرد 77 ساله در دریای فریدونکنار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1403 ساعت 21:452024-10-10حوادث

جان باختن دو گردشگر در دزفول بر اثر غرق شدگی


متاسفانه با وجود تلاش های کادر درمان، عملیات احیا حین انتقال افراد غرق شده به بیمارستان بزرگ دزفول ناموفق بود و هر دو گردشگر که دو مرد حدود 40 ساله بودند، - متاسفانه با وجود تلاش های کادر درمان، عملیات احیا حین انتقال افراد غرق شده به بیمارستان بزرگ دزفول ناموفق بود و هر دو گردشگر که دو مرد حدود 40 ساله بودند، جان خود را از دست دادند.

  رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول از جان باختن  دو گردشگر در منطقه تفریحی چالکندی بر اثر غرق شدگی خبر داد.

  رضا معمارزاده امروز (19 مهرماه) اظهار کرد: ساعاتی پیش از طریق تماس با سامانه 115 موضوع دو مورد غرق شدگی در منطقه تفریحی چالکندی اطلاع رسانی شد و نیروهای فوریت های پزشکی به سرعت با دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به انتقال افراد غرق شده توسط قایق داران به منطقه گردشگری دهکده باران، افزود: نیروهای اورژانس بلافاصله عملیات احیای قلبی ریوی (CPR) را برای این دو فرد انجام دادند اما متاسفانه با وجود تلاش های کادر درمان، عملیات احیا حین انتقال افراد غرق شده به بیمارستان بزرگ دزفول ناموفق بود و هر دو گردشگر که دو مرد حدود 40 ساله بودند، جان خود را از دست دادند.


برچسب ها: بیمارستان بزرگ دزفول - گردشگر - بیمارستان - دانشگاه علوم پزشکی دزفول - اورژانس پیش بیمارستانی - دزفول - غرق شده
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن دو گردشگر در دزفول بر اثر غرق شدگی

جان باختن دو گردشگر در دزفول بر اثر غرق شدگی