مطالب مرتبط:
کشف 97 درصدی جرایم سایبری توسط پلیس استان سمنان
علیه نوید محمدزاده اعلام جرم شد
اعلام جرم دادستانی علیه نوید محمدزاده/ ماجرا چیست؟
اعلام جرم دادستانی علیه نوید محمدزاده پس از حمله موشکی ایران
دادستانی علیه نوید محمدزاده اعلام جرم کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1403 ساعت 11:252024-10-05سياسي

پلیس باید در پیشگیری و کشف جرم هوشمند باشد


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی گفت: پلیس باید هوشمند در پیشگیری و کشف جرم بوده و مردم نیز با رعایت قانون یاری گر پلیس باشند.

- سرهنگ حمید افرامن در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی از روز جمعه 13 مهر با برپایی میز خدمت در شبستان امام خمینی حرم مطهر شاهچراغ (ع) آغاز شده است، گفت: فرماندهی فراجا استان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شیراز به تبیین دستاوردهای پلیس در یک سال گذشته و ضرورت همیاری مردم در رعایت قانون و کمک در پیشگیری از وقوع جرم در جامعه مطالبی بیان کردند.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت هفته نیروی انتظامی آمبولانس بهداری انتظامی به منظور ارائه خدمات سلامت و پزشکی به شهروندان در حرم مطهر شاهچراغ (ع) مستقر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به شعار امسال هفته انتظامی پلیس هوشمند، مردم قانون مدار افزود: پلیس باید هوشمند در پیشگیری و کشف جرم بوده و مردم نیز باید با رعایت قانون در این امر یاری گر پلیس باشند.

افرامن در ادامه به برخی برنامه های پیش بینی شده برای این هفته اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات دستگاه های خدمت رسان پلیس به مراجعین تا 2 ساعت بعد از ساعت کاری، ملاقات مردمی فرماندهی انتظامی فارس با شهروندان در مرکز 197 شیراز


برچسب ها: هفته نیروی انتظامی - انتظامی - فرماندهی انتظامی فارس - نیروی انتظامی - فرماندهی انتظامی - معاون اجتماعی - فرماندهی
آخرین اخبار سرویس:

پلیس باید در پیشگیری و کشف جرم هوشمند باشد

پلیس باید در پیشگیری و کشف جرم هوشمند باشد