مطالب مرتبط:
طرح غربالگری سرطان در مناطق کم برخودار کشور با همکاری گروه های جهادی آغاز شد
آغاز طرح ادغام غربالگری های هپاتیت های ویروسی در اهواز
آغاز عملیات اجرایی پروژه انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی/برنامه ریزی برای تامین آب مورد نیاز طرح توسعه ای «کیمیا»
آغاز طرح جدید فروش سایپا از هفته آینده
اجرای طرح پردیس خانواده در منطقه 2 تهران آغاز می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 15:152024-10-16سياسي

آغاز طرح پویش لبخند با برکت و طرح غربالگری سرطان در مناطق کم برخودار کشور


مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از آغاز طرح غربالگری سرطان در مناطق کم برخوردار کشور با همکاری 14 هزار مجموعه های مردمی تخصصی خبر داد.

- مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از آغاز طرح غربالگری سرطان در مناطق کم برخوردار کشور با همکاری 14 هزار مجموعه های مردمی تخصصی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در امامزاده عبدالله شهرری از مرحله پنجم طرح لبخند برکت که در این مکان معنوی در حال اجراست بازدید کرد و گفت: بنیاد برکت در حوزه های درمان و سلامت اقدامات خوبی انجام داده است که طرح لبخند برکت یکی از این اقدامات است.

وی با بیان اینکه در طرح لبخند برکت با توجه به هزینه بالا و عدم پوشش بیمه ای دندانپزشکی، خدمات دندانپزشکی در مناطق کم برخوردار کشور توسط گروه های جهادی مورد حمایت بنیاد برکت به صورت رایگان انجام می شود و این کار به صورت مستمر در حال انجام است، افزود: در این پویش تاکنون 85 هزار خدمت دندان پزشکی به 58 هزار نیازمند در مناطق محروم به ارزش 55 میلیارد تومان ارائه شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام تصریح کرد: تا پایان سال 100 هزار خدمت دندان پزشکی به 70 هزار نیازمند در مناطق محروم به ارزش ریالی بالغ بر 60 هزار میلیارد تومان ارائه خواهد شد.


برچسب ها: ستاد اجرایی فرمان امام - مدیرعامل بنیاد برکت - ستاد اجرایی فرمان - مناطق کم برخوردار - غربالگری سرطان - بنیاد برکت - برکت
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح پویش لبخند با برکت و طرح غربالگری سرطان در مناطق کم برخودار کشور

آغاز طرح پویش لبخند با برکت و طرح غربالگری سرطان در مناطق کم برخودار کشور