مطالب مرتبط:
سینماهای سراسر کشور تعطیل می شوند
سینماها و تئاترها در کشور تعطیل شدند
سینما های سراسر کشور تعطیل می شوند
در پی شهادت سیدحسن نصرالله، سینما های سراسر کشور تا اطلاع ثانوی تعطیل شد (7 مهر 1403)
سینماها و تئاترهای کشور تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1403 ساعت 01:002024-09-28بين الملل

کلاس های امروز در تمام دانشگاه های کشور به مدت دو ساعت تعطیل شد


براساس ابلاغیه معاونت فرهنگی وزارت علوم کلاس های درس از ساعت 11 الی 13 روز یکشنبه 8 مهر برای برپایی تجمعات علیه رژیم صهیونیستی تعطیل شد.

- کلاس های امروز در تمام دانشگاه های کشور به مدت دو ساعت تعطیل شد براساس ابلاغیه معاونت فرهنگی وزارت علوم کلاس های درس از ساعت 11 الی 13 روز یکشنبه 8 مهر برای برپایی تجمعات علیه رژیم صهیونیستی تعطیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی وزارت علوم در محکومیت جنایات اسراییل دونامه به روسای دانشگاه ها ابلاغ کرد در این نامه ها ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان و جنایت بیروت و در حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم و اعلام همبستگی با مقاومت اسلامی به ویژه حزب الله لبنان از روسای دانشگاه ها درخواست شده است هماهنگی و برنامه ریزی لازم به منظور برگزاری مراسم بزرگداشت مجاهد نستوه و اسوه مقاومت شهید سید حسن نصر الله و شهدای حزب الله و برپایی تجمعات گسترده در مساجد و میدانهای اصلی دانشگاه ها با محوریت تشکل های دانشجویی و استادی به عمل آورند.

همچنین اعلام شده است که کلاسهای درس از ساعت11 تا 13 روز یکشنبه 8 مهر 1403 برای برپایی تجمعات علیه رژیم صهیونیستی در تمام دانشگاه های سراسر کشور تعطیل است.


برچسب ها: معاونت فرهنگی وزارت علوم - رژیم صهیونیستی - دانشگاه ها - تعطیل شد - دانشگاه های کشور - روسای دانشگاه ها - وزارت علوم
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های امروز در تمام دانشگاه های کشور به مدت دو ساعت تعطیل شد

کلاس های امروز در تمام دانشگاه های کشور به مدت دو ساعت تعطیل شد