مطالب مرتبط:
خانواده شهدا الگوی صبر و استقامت هستند
تصاوید/ دیدار با فرزندان و خانواده معظم شهدا
جمعی از خانواده های شهدا: جان و مال خود را در راه آزادی قدس فدا خواهیم کرد
تکریم خانواده شهدا وظیفه دینی است
نشان فتح، نماد استقامت و پیروزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 00:002024-10-07سياسي

خانواده شهدا الگوی صبر و استقامت هستند


معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، خانواده شهدا را الگوی صبر و استقامت دانست و گفت: تکریم خانواده شهدا تکلیف دینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدجعفر شهبازی، شامگاه دوشنبه در سفر به استان مرکزی در دیدار با خانواده شهید وحیدرضا رسولی، اظهار کرد: حضور در خانواده شهدا برای کسب روحیه معنوی و خدمتگزاری است و باید دست خانواده شهدا را بوسید چراکه این خانواده ها عظمت و جایگاه والایی دارند.

شهبازی ادامه داد: خداوند متعال با شهدا معامله کرده است و در قبال جانی که تقدیم کرده اند، در قیامت که از همه بندگان حساب می کشد، از شهید حساب نمی کشد و با ریختن اولین قطره خونش او را پاک کرده و بهشت را به او تقدیم می کند.

معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور تصریح کرد: هر کسی لیاقت شهادت پیدا نمی کند چرا که شهدا مسیرشان انتخاب شده است و این تفاوت را در وصایایشان می توان دید.

شهبازی، خانواده شهدا را الگوی صبر و استقامت دانست و افزود: خانواده شهدا با دیگر خانواده ها متفاوت هستند، آنان خون فرزندانشان را تقدیم انقلاب کردند اما همچنان پای آرمان ها و ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند.

وی، تکریم خانواده شهدا را وظیفه دینی دانست و تصریح کرد: امید است بتوانیم تحقق بخش آرمان های شهدا باشیم و در مسیر خدمت به نظام و انقلاب از هیچ کوششی


برچسب ها: خانواده شهدا - خانواده - سازمان قضایی نیروهای مسلح - شهدا - صبر و استقامت - نیروهای مسلح - دیدار با خانواده شهید
آخرین اخبار سرویس:

خانواده شهدا الگوی صبر و استقامت هستند

خانواده شهدا الگوی صبر و استقامت هستند