مطالب مرتبط:
عملیات اجرایی احداث مخزن پنج هزار متر مکعبی آب شرب شهر ایلام آغاز شد
بازدید از شرکت فرآوری بذر هلیلان پیش از آغاز فصل کشت در ایلام
یک مقام وزارت بهداشت: 25.4 درصد از جمعیت بالای 15 سال کشور در آغاز ابتلا به اختلالات روانی هستند/ بسیاری از مبتلایان به اختلالات روانی از بیماری خود بی خبرند/ وضعیت شهر تهران از لحاظ اختلالات روانی بدتر است
برق رسانی به زیر ساخت جدید مسکن ملی در شهر فارسان
ساخت راه دسترسی به غار زل هستیجان دلیجان آغاز شد 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 14:002024-10-15اقتصادي

عملیات ساخت مخزن پنج هزار متر مکعبی آب شرب شهر ایلام آغاز شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: عملیات اجرایی احداث مخزن پنج هزار مترمکعبی آب شرب شهر ایلام واقع در جنب تصفیه خانه مرکزی آب در کمربندی شرقی با اعتبار200 میلیارد ریال آغاز شد.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: عملیات اجرایی احداث مخزن پنج هزار مترمکعبی آب شرب شهر ایلام واقع در جنب تصفیه خانه مرکزی آب در کمربندی شرقی با اعتبار200 میلیارد ریال آغاز شد.

محمد محمدی در این خصوص اظهار کرد: محله مهرآباد ( بانبرز) و مناطق اطراف در سال جاری، همزمان با شروع فصل گرم، یکی از مناطق شهر ایلام بود که با توجه به وضعیت توپوگرافی شهر، توسعه شهری و ساخت منازل در بالاتر از مخزن 6 هزار مترمکعبی، با مشکلات جدی از جمله قطعی مکرر و افت فشار در توزیع آب مواجه شد.

وی ادامه داد: به همین دلیل ساخت مخزن پنج هزار مترمکعبی در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه با توجه به پیگیری انجام شده این پروژه وارد فاز اجرایی و عملیاتی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی آبفا استان ایلام، مدیرعامل آبفای استان ایلام با بیان اینکه این مخزن در بالاتر از تصفیه خانه مرکزی آب شرب شهر ایلام واقع در کمربندی شرقی احداث می شود، تصریح کرد: با بهره برداری از آن علاوه بر تامین فشار شبکه توزیع، ایستگاه پمپاژ R2_ R3 حذف و عملا اقدام موثر در جهت


برچسب ها: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - ایلام - شهر ایلام - شرکت آب و فاضلاب - استان ایلام - هزار - آب و فاضلاب
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ساخت مخزن پنج هزار متر مکعبی آب شرب شهر ایلام آغاز شد

عملیات ساخت مخزن پنج هزار متر مکعبی آب شرب شهر ایلام آغاز شد