مطالب مرتبط:
عملیات پاک سازی نشت نفت در  آب های جزیره خارگ آغاز شد
نشت نفت در چهار مایلی جزیره خارگ / پاکسازی آغاز شد
آغاز عملیات اجرایی پروژه انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی/برنامه ریزی برای تامین آب مورد نیاز طرح توسعه ای «کیمیا»
ثبت نام وام 30 میلیونی بازنشستگان| ثبت نام وام بازنشستگان تأمین اجتماعی آغاز شد /این بازنشستگان از همسان سازی حقوق محروم شدند
برداشت ذرت علوفه ای در خاش آغاز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 11:552024-10-16اقتصادي

نشت نفت در آب های جزیره خارگ/ عملیات پاکسازی آغاز شد


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات پاک سازی آلودگی نفتی در چهار مایلی جزیره خارگ برای نخستین بار در آب های کشور با روشی نوین و تخصصی آغاز شد.

- بوشهر- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات پاک سازی آلودگی نفتی در چهار مایلی جزیره خارگ برای نخستین بار در آب های کشور با روشی نوین و تخصصی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد شکیبی نسب صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نشت نفت از خطوط انتقال نفت در 4 مایلی جزیره خارگ در تاریخ 22 مهر 1403 و در ساعت 11 و 30 دقیقه گزارش شد که بلافاصله پس از دریافت گزارش، پایش منطقه و اقدامات لازم مورد پیگیری قرار گرفت.

وی بیان کرد: با هماهنگی های انجام شده، شناور ناجی 23 نیز به محل وقوع آلودگی اعزام و در ادامه عملیات 2 لکه نفتی دیگر در پایش هوایی توسط پهپاد ها شناسایی شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس گزارش تکمیلی، در تاریخ 24 مهرماه، شناور دریاپاک 1 در ساعت 6:35 عملیات پایش خود را آغاز کرد و با مشاهده آلودگی در منطقه، با توجه به شرایط مناسب جوی، از تجهیزات تخصصی و بازوهای شناور (LORS) برای پاکسازی استفاده کرد.

شکیبی نسب با اشاره به مشارکت شرکت نفت فلات قاره در این عملیات، تأکید کرد: تمامی اقدامات برای جلوگیری از گسترش آلودگی و پاکسازی کامل منطقه در حال


برچسب ها: بنادر و دریانوردی - استان بوشهر - دریانوردی - عملیات - آلودگی نفتی - بوشهر - جزیره
آخرین اخبار سرویس:

نشت نفت در آب های جزیره خارگ/ عملیات پاکسازی آغاز شد

نشت نفت در آب های جزیره خارگ/ عملیات پاکسازی آغاز شد