مطالب مرتبط:
شهادت دبیرکل حزب الله لبنان ،سیدحسن نصرالله بر امت اسلامی و رزمندگان مقاومت اسلامی تسلیت باد
پیام تسلیت دکتر حسین رفیق دوست مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن آوران درپی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان و همرزمانش
کفن پوشی بر پیکر مطهر شهدای حزب الله لبنان + تصاویر | مقدمات بدرقه شهید سید حسن نصرالله
پیام تشکل های شاهد و ایثارگر در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان
حضور ظریف در دفتر حزب الله لبنان در تهران + ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1403 ساعت 17:452024-09-29سياسي

آسیب جدی به شورای حزب الله لبنان وارد نشده است


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طبق گفته یک فرمانده سپاه قدس که در جلسه امروز این کمیسیون حاضر شد، آسیب جدی به ساختار حزب الله لبنان وارد نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی اعلام کرد: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه هشتم مهر ماه) با حضور اعضای کمیسیون و همین طور مقامات و مسئولانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت امور خارجه برگزار شد.

وی بیان کرد: در ابتدای جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس دیدگاه های خود را در ارتباط با مسائل روز کشور بیان کردند، در ادامه یکی از فرماندهان سپاه قدس تحلیلی از شرایط منطقه و به ویژه لبنان و حوادث اخیر در بیروت ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مباحثی که از سوی این فرمانده سپاه قدس مطرح شد، گفت: وی تاکید کرد که طوفان الاقصی زخم عمیقی بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد و شکست اطلاعاتی و امنیتی بزرگی برای رژیم صهیونیستی بود.

هدف رژیم صهیونیستی از حمله به غزه، انهدام حماس، آزادی اسرا و مدیریت نوار غزه بود، اما به هیچکدام از اهداف خود در طی یک سال اخیر نرسید.

رضایی ادامه داد: طبق گفته این فرمانده سپاه قدس، رژیم صهیونیستی به دنبال مهار حزب الله برای تامین امنیت مناطق شمالی اسراییل است و ع


برچسب ها: کمیسیون امنیت ملی - کمیسیون امنیت - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی - کمیسیون - کمیسیون امنیت ملی مجلس - سخنگوی کمیسیون امنیت - امنیت ملی
آخرین اخبار سرویس:

آسیب جدی به شورای حزب الله لبنان وارد نشده است

آسیب جدی به شورای حزب الله لبنان وارد نشده است