مطالب مرتبط:
«وعده صادق 2» موازنه منطقه را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر داد
عراقچی خواستار تلاش های جمعی دیپلماتیک برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی شد/ وزیر خارجه ایران به برخی همتایان، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، کمیسر عالی پناهندگان سازمان ملل و رییس کمیته بین المللی صلیب سرخ نامه نوشت
اظهارات وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص جمع بندی سفر منطقه ای به عربستان سعودی و قطر
اظهار نظر نفیسه روشن درباره نا امن بودن ایران / دلم برای امنیت دبی تنگ شده ایران نا امنه
نخستین رزمایش مشترک جمهوری اسلامی ایران و عمان برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1403 ساعت 20:552024-10-10سياسي

ایران اسلامی یکی از امن ترین کشورهای جهان است


سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: یکی از ابعاد مهم و سرنوشت سازی که توانسته پلیس را در هدف اصلی حاکمیت رهنمون کند، تعهد و اعتقاد دینی پلیس است.

- ایسنا/زنجان رییس عقیدتی - سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: یکی از ابعاد مهم و سرنوشت سازی که توانسته پلیس را در هدف اصلی حاکمیت رهنمون کند، تعهد و اعتقاد دینی پلیس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی عقیدتی - سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان، حجت الاسلام و المسلمین سجاد نوری در برنامه تلویزیونی صف خدمت شبکه اشراق استان زنجان ضمن عرض تبریک هفته فراجا، به تبیین ویژگی های پلیس در تراز انقلاب اسلامی پرداخته و اظهار کرد: یکی از عوامل موفقیت در هر جامعه ای انتظام آن جامعه است؛ انتظام جامعه هم منوط به عملکرد درست مردم و به تعبیری، کسانی که مامور انتظامی آن جامعه هستند.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم جامعه ای در تراز جمهوری مقدس اسلامی را تعریف کنیم دو مسئولیت متوجه جامعه است؛ اولین مسئولیت انتظام بخشی و مسئولیت دوم قانون مداری است که امسال در هفته فراجا این شعار انتخاب شده است.

رییس عقیدتی - سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان با تأکید بر این مسئله که ایران اسلامی یکی از امن ترین کشورهای جهان است، گفت: ما بر این اصل معتقدیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از امن


برچسب ها: فرماندهی انتظامی - استان زنجان - انتظامی - جامعه - زنجان - فرماندهی - یکی از
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی یکی از امن ترین کشورهای جهان است

ایران اسلامی یکی از امن ترین کشورهای جهان است