مطالب مرتبط:
ضربه مهلک حزب الله به تیپ گولانی/ 5 کشته و 20 زخمی تاکنون
حمله مرگبار حزب الله لبنان به نظامیان اسراییلی با بیش از 40 کشته و زخمی/ محل غذاخوری تیپ گولانی رژیم صهیونیستی در عکا هدف حمله پهپادی قرار گرفت + عکس و فیلم
حملات پهپادی مرگبار حزب الله به پایگاه تیپ گولانی و مقر یگان ایگوز 621 اسراییل/ کشته و زخمی شدن 42 سرباز اسراییلی تا این لحظه/ پرواز بالگرد های اسراییل برای انتقال اجساد و مجروحین
در پی حمله پهپادی حزب الله به منطقه بنیامینا، 15 نفر کشته و دستکم 28 نفر زخمی شدند
در پی حمله پهپادی حزب الله به منطقه بنیامینا، 15 نفر کشته و دستکم 28 نفر زخمی شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 21:252024-10-13بين الملل

حمله حزب الله به تیپ گولانی/ 15 کشته و 28 زخمی تاکنون


منابع خبری اعلام کردند که پایگاه تیپ گولانی و مقر یگان ایگوز 621 ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان شراگا در شمال عکا در فلسطین اشغالی هدف حمله پهپادی رزمندگان حزب الله قرار گرفت.

- منابع خبری از هلاکت دستکم 15 نظامی صهیونیست و زخمی شدن بیش از 20 نظامی دیگر در حمله پهپادی حزب الله به مقر تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، منابع خبری اعلام کردند که پایگاه تیپ گولانی و مقر یگان ایگوز 621 ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان شراگا در شمال عکا در فلسطین اشغالی هدف حمله پهپادی رزمندگان حزب الله قرار گرفت.

  به گفته این منابع، تاکنون دستکم پنج نظامی این تیپ مطرح ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده و بیش از 20 نظامی دیگر هم زخمی شده اند.

  این منابع اعلام کردند که تیمهای امداد و نجات رژیم صهیونیستی در حال آوار برداری در مکانی هستند که مورد حمله پهپادی قرار گرفته است.

  رسانه های عبری در این باره گزارش می داند که پهپاد حزب الله، رستوران پایگاه تیپ گولانی را هدف قرار داده و به همین سبب آمار تلفات بسیار بالاست و حال برخی از مجروحان هم وخیم است.

  ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله پهپادی کوبنده حزب الله به پایگاه تیپ معروف گولانی ارتش رژیم اعتراف کرد که مرگبارترین حمله حزب الله از آغاز جنگ رخ داد.


برچسب ها: ارتش رژیم صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - صهیونیست - صهیونیستی - حمله پهپادی - منابع - فلسطین اشغالی
آخرین اخبار سرویس:

حمله حزب الله به تیپ گولانی/ 15 کشته و 28 زخمی تاکنون

حمله حزب الله به تیپ گولانی/ 15 کشته و 28 زخمی تاکنون