مطالب مرتبط:
دفاع مقدس ادامه مبارزه حق و باطل بود
کلیپ| نشست فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در مدرسه علمیه الزهرا اراک
رمز پیروزی ایران در 8 سال دفاع مقدس، نصرت الهی بود
تصاویر/ عصر شعر دفاع مقدس و مقاومت در اراک
محسن رضایی: دفاع مقدس درسی از گذشته و افقی به آینده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مهر 1403 ساعت 18:052024-09-27سياسي

دفاع مقدس ادامه مبارزه حق و باطل بود


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: مبارزه حق و باطل از زمان خلقت اولین انسان شروع شد که دوران دفاع مقدس نمونه همین مبارزه حق و باطل است.

- شهرکرد-فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: مبارزه حق و باطل از زمان خلقت اولین انسان شروع شد که دوران دفاع مقدس نمونه همین مبارزه حق و باطل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی محمد اکبری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرکرد اظهار کرد: امروز جبهه حق و باطلی که بین مردم مظلوم غزه و اسراییل وجود دارد همچون جنگ هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اذعان بر اینکه مردم فلسطین تا الان پیروز میدان هستند تصریح کرد: مردم فلسطین همچون دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابل استکبار مقاومت می کنند و قطعاً پیروز میدان نیز خواهند بود.

سردار اکبری بیان داشت: اسراییل جنایتکار مردم مظلوم فلسطین و غزه را بدون هیچ گناهی بمباران و هر روز تعداد بسیار زیادی را شهید می کنند.

وی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس نیز همین اتفاق ها برای مردم ایران افتاد اما ما ایستادگی کردیم تا دشمن را از خاک وطنمان بیرون راندیم.

سردار اکبری، ایثار، استقامت و ایستادگی ملت بزرگ ایران و رزمندگان در همه عرصه ها را عامل ناکامی و شکست دشمنان دانست و تأکید کرد: انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس به دنیا صادر شد و مردم و رزمندگان استان چهارمحال


برچسب ها: حق و باطل - دفاع مقدس - هشت سال دفاع مقدس - مبارزه - دوران دفاع مقدس - فرمانده سپاه - مردم فلسطین
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس ادامه مبارزه حق و باطل بود

دفاع مقدس ادامه مبارزه حق و باطل بود