مطالب مرتبط:
رییس آتش نشانی بندرعباس: قطعی برق در تابستان، حوادث آسانسور را چهار برابر افزایش داد
400 میلیارد ریال برای تقویت زیرساخت های آتش نشانی شهرکرد سرمایه گذاری می شود
حسین موسویان: در دوره مرحوم رییسی بین ایران و آمریکا هم مذاکرات غیر مستقیم و هم مذاکرات مستقیم وجود داشت/ ایران دیر یا زود پاسخ ترور هنیه را خواهد داد/ تهران نمی خواهد مانع برقراری آتش بس معرفی شود/ تهران و واشینگتن اراده سیاسی برای گفت و گو و نوعی توافق
چالش های نیروی انسانی و کمبود تجهیزات در سازمان آتش نشانی بندرعباس +فیلم
دو هدف تل آویو در لبنان/ پای تهران به آتش بیروت باز می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مهر 1403 ساعت 08:352024-09-27سياسي

تجهیز آتش نشانی تهران به امکانات روز دنیا


سال گذشته در همین مکان و در محضر شهید رییسی وعده ساخت مسکن برای آتش نشانان را دادیم امروز به حمدالله در نتیجه همراهی و اخلاصی که شهید رییسی داشتند شاهد به ثمر رسیدن این وعده هستیم.

- شهردار تهران گفت: سال گذشته در همین مکان و در محضر شهید رییسی وعده ساخت مسکن برای آتش نشانان را دادیم امروز به حمدالله در نتیجه همراهی و اخلاصی که شهید رییسی داشتند شاهد به ثمر رسیدن این وعده هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شهر، علیرضا زاکانی در آیین بزرگداشت روز آتش نشان با تجلیل از مقام آتش نشانان گفت: فداکاری آتش نشانان باعث می شود در بسیاری از موارد حادثه ای در کشور رخ ندهد و معمولا در این مواقع کسی قدر آنان را نمی داند اما همین که در کشور حادثه ای رخ می دهد توجه همه به آتش نشانان و مشکلات آنها جلب می شود ما نیز در این مسیر وظایفی در حل مشکلات آتش نشانان بر عهده داریم.

وی افزود: در این سال ها آتش نشانان با آمادگی جسمی و روحی خود صحنه های بزرگی از فداکاری را رقم زده اند و در این مسیر نیز 61 شهید تقدیم ملت ایران کرده اند که یاد و خاطره تلاش آنان را گرامی می داریم.

زاکانی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: تقدیر ما از آتش نشانان هیچگاه نمی تواند جبران کننده زحمات آنان باشد با این وجود در تلاشیم مشکلات شغلی و معیشتی 5300 آتش نشان فعال در تهران را حل کنیم.


برچسب ها: آتش نشان - آتش نشانان - نشان - رییسی - ساخت مسکن - شهید - وعده
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز آتش نشانی تهران به امکانات روز دنیا

تجهیز آتش نشانی تهران به امکانات روز دنیا