مطالب مرتبط:
علی کریمی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شریف: همچنان چشم به تغییر ریاست دانشگاه شریف داریم/ 330 دانشجو طی 3 سال به کمیته انضباطی دانشگاه فراخوانده شدند/ 10 - 15 درصد از اساتید در سال 3 گذشته از کشور مهاجرت کرده اند
پیش بینی هوای کشور امروز 18 مهر 1403 | فعالیت سامانه بارشی در شمال و جنوب کشور
فعالیت سامانه بارشی در شمال و جنوب کشور
افتتاح اولین آموزشگاه تعلیم رانندگی پایه ویژه جنوب شرق کشور در کرمان
اتباع افغان نباید از یارانه استفاده کنند/ افغانستانی ها آسیب های اجتماعی، فرهنگی زیادی به کشور وارد کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 14:352024-10-09سياسي

لزوم مدیریت و تغییر جهت فکری و فرهنگی در جنوب کشور


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: همه باید در راستای مدیریت و تغییر جهت فکری، فرهنگی و عقیدتی در جنوب کشور همکاری کنند.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: همه باید در راستای مدیریت و تغییر جهت فکری، فرهنگی و عقیدتی در جنوب کشور همکاری کنند.

آیت الله لطف الله دژکام امروز 18 مهرماه در یازدهمین همایش پاسخگویان امور شرعی دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در کشور که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، با بیان اینکه یهودی ها با کمک بهایی ها بیش از 90 سال نقشه کشیده بودند و رهبر انقلاب با یک جمله برنامه آن ها را نقش بر آب کرد، تصریح کرد: همه باید در راستای مدیریت و تغییر جهت فکری، فرهنگی و عقیدتی در جنوب کشور همکاری کنند.

وی در ادامه سخنان خود به این موضوع اشاره کرد که ایران وسط میدان جنگ قرار گرفته است و باید مستندسازی کند تا دشمن نتواند تاریخ را به شیوه خود تحریف کند.

امام جمعه شیراز اظهار کرد: بعضاً کسانی به خاطر غیرت دینی و انقلابی مقداری تند رفتار می کنند اما باید توجه کنیم که فرماندهی کل قوا صبورانه قضیه را جلو خواهد برد.

وی تشکیل این گونه جلسات را آموزش، تبلیغ و ترویج احکام شرعی دانست و بیان کرد: اگر بنا باشد فقه با علم به احکام شرعی متفاوت باشد ما باید در این جلسات به فکر تدوین یک مبانی برای علم احکام باشیم چون


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - فرهنگی - مدیریت - آیت الله لطف الله دژکام - کشور - تغییر
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مدیریت و تغییر جهت فکری و فرهنگی در جنوب کشور

لزوم مدیریت و تغییر جهت فکری و فرهنگی در جنوب کشور