مطالب مرتبط:
توزیع 50 هزار پاکت عاطفه ها بین دانش آموزان اردبیلی
اعلام انزجار دانش آموزان توپ آغاج از رژیم غاصب صهیونیستی
نکات تغذیه ای مهم برای دانش آموزان
تجمع دانش آموزان دیلمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد
پزشکیان: توافق برای تبدیل ایران به هاب ترانزیتی و گازی نمونه ای عالی از همکاری مشترک ایران و روسیه در جهت منافع دو کشور و جهش اقتصادی در منطقه است/ میشوتسین: منتظر حضور جنابعالی در روسیه برای امضا موافقتنامه جامع راهبردی میان دو کشور هستیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1403 ساعت 06:502024-10-01اجتماعي

چند توصیه در خصوص «جهش تحصیلی» دانش آموزان


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه جهش تحصیلی برای دانش آموزان توصیه نمی شود گفت: در جهش تحصیلی فرایندهای لازم برای رشد شخصیت و تربیت تمام ساحتی اتفاق نمی افتد و دانش آموز از مراحل بازی متناسب با سن خود لذت نمی برد.

- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه جهش تحصیلی برای دانش آموزان توصیه نمی شود گفت: در جهش تحصیلی فرایندهای لازم برای رشد شخصیت و تربیت تمام ساحتی اتفاق نمی افتد و دانش آموز از مراحل بازی متناسب با سن خود لذت نمی برد.

معصومه معصومیان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه جهش تحصیلی یک تصمیم بسیار اشتباه است مگر اینکه دانش آموز از نظر هوشی در بالای منحنی باشد گفت: جهش به شکلی که توسط خانواده ها مد شده کاملاً از نظر روانشناسی رد شده است.

وی با بیان اینکه دانش آموز فقط از نظر یادگیری معلومات او بالا می رود و از نظر عاطفی و اجتماعی رشد نمی کند افزود: ملاک پر کردن ذهن بچه نیست زیرا بازی کردن به رشد اجتماعی او کمک می کند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه چیزی به نام یادگیری پنهان و برنامه درسی پنهان وجود دارد ادامه داد: در جهش تحصیلی فرایندهای لازم برای رشد شخصیت و تربیت تمام ساحتی اتفاق نمی افتد بنابراین این امر توصیه نمی شود.


برچسب ها: دانش آموز - جهش تحصیلی - آموزش و پرورش شهر تهران - معاون آموزش ابتدایی - دانش آموزان - دانش - آموزش و پرورش
آخرین اخبار سرویس:

چند توصیه در خصوص «جهش تحصیلی» دانش آموزان

چند توصیه در خصوص «جهش تحصیلی» دانش آموزان