مطالب مرتبط:
نگاهی به تصویر کلان اقتصاد ایران در سال 1402
صدور احکام رتبه بندی بازنشستگان فرهنگی سال 1402
کسری بودجه 400 همتی در سال 1402
جزییات تجارت ایران و پاکستان در سال 1402
تعهد 16میلیارد تومانی خراسان جنوبی برای فروش اموال مازاد دولتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1403 ساعت 15:252024-10-19سياسي

وضعیت فروش اموال دستگاه ها در سال 1402


سخنگوی هیئت عمومی دیوان محاسبات کشور، به تشریح بندهایی از گزارش تفریغ تبصره (11) ماده واحده قانون بودجه سال 1402 با موضوع «مسکن و حمل و نقل» پرداخت.

- سخنگوی هیئت عمومی دیوان محاسبات کشور، به تشریح بندهایی از گزارش تفریغ تبصره (11) ماده واحده قانون بودجه سال 1402 با موضوع مسکن و حمل و نقل پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، مهدی کیایی سخنگوی هیئت عمومی این نهاد نظارتی در حاشیه جلسه هیئت عمومی به تشریح بندهایی از گزارش تفریغ تبصره (11) ماده واحده قانون بودجه سال 1402 با موضوع مسکن و حمل و نقل پرداخت.

کیایی، مشاور رییس کل دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه در سال 1402 برای ساماندهی سکونت گاه های غیررسمی واقع در محدوده و خارج از محدوده شهرها و تأمین زیرساخت های لازم در این مناطق اعم از مسجد، مدرسه، پاسگاه و کلانتری، روشنایی معابر، ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی، زیرساخت های بهداشتی، زیرساخت تأمین آب و برق و سایر تأسیسات شهری موردنیاز در چهارچوب طرح آمایش سرزمینی و بر اساس استعدادهای اقتصادی و با رعایت معیارهای زیست محیطی و مراقبت از منابع آب و خاک کشاورزی و ایمنی در مقابل سوانح طبیعی و امکان استفاده از زیرساخت ها و شبکه شهری و سطح بندی شهرهای کشور و جلوگیری از افزایش و گس


برچسب ها: دیوان محاسبات کشور - دیوان محاسبات - گزارش تفریغ - قانون بودجه - محاسبات - عمومی - حمل و نقل
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت فروش اموال دستگاه ها در سال 1402

وضعیت فروش اموال دستگاه ها در سال 1402