مطالب مرتبط:
آنتن منزل آقای دکتر به سمت العربیه تنظیم شده است؟!
پیام تبریک انتصاب آقای دکتر بادکوبه بعنوان سرپرست شرکت آلومینای ایران
آقای دکتر پزشکیان در نیویورک با نس دیلی و ایلان ماسک دیدار کنید
حضور دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در منزل همکار مرحوم «حسین سبزبان» برای عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده و بازماندگان محترم ایشان
یک سوزن هم به خودت بزن آقای فدراسیون فوتبال!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1403 ساعت 18:352024-09-23سياسي

آنتن منزل آقای دکتر به سمت العربیه تنظیم شده است؟!


در پی حادثه انفجار پیجرها در بیروت، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان ادعاهایی مبنی بر ارتباط ایران با این رخداد و استفاده رییس جمهور سابق از پیجر، - در پی حادثه انفجار پیجرها در بیروت، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان ادعاهایی مبنی بر ارتباط ایران با این رخداد و استفاده رییس جمهور سابق از پیجر، موجی از نگرانی و بی اعتمادی را در جامعه به راه انداخت.

این اظهارات در شرایطی بیان شد که کشور به آرامش و شفاف سازی بیشتری نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از تابناک، در روزهای اخیر، حادثه ای بی سابقه در ضاحیه بیروت، پایگاه اصلی حزب الله لبنان، رخ داد.

طی یک عملیات امنیتی پیچیده، هزاران دستگاه پیجر منفجر شدند که منجر به زخمی شدن صدها نفر، از جمله زنان و کودکان، و کشته شدن تعدادی دیگر شد.

این رویداد نه تنها جامعه لبنان را در شوک فرو برد، بلکه به سرعت به ایران نیز به دلیل روابط نزدیک امنیتی و سیاسی بین جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان کشیده شده است.

تشویش اذهان یا واقعیت؟ در پی این حادثه، اظهارات جنجالی بخشایش اردستانی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران، به موضوعی داغ تبدیل شد.

وی به نقش ایران در تأمین پیجرهای حزب الله و استفاده این پیجر توسط سفیر ایران در لبنان، اشاره کرد و مدعی شد که رییس جمهور سابق ایران نیز از نوعی پیجر اس


برچسب ها: کمیسیون امنیت ملی مجلس - کمیسیون امنیت ملی - عضو کمیسیون امنیت - رییس جمهور سابق - کمیسیون امنیت - رییس جمهور - امنیت ملی
آخرین اخبار سرویس:

آنتن منزل آقای دکتر به سمت العربیه تنظیم شده است؟!

آنتن منزل آقای دکتر به سمت العربیه تنظیم شده است؟!