مطالب مرتبط:
کشف 29هزار لیتر سوخت قاچاق در هویزه
انبار سوخت قاچاق در بندرعباس لو رفت
کشف 10 میلیارد تومان البسه قاچاق در خیابان مقدس اردبیلی
کشف 22 تن روغن خوراکی قاچاق در سیستان و بلوچستان
کشف 55 دستگاه ماینر قاچاق در بابل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 16:152024-10-16حوادث

کشف بیش از 25 هزار لیتر سوخت قاچاق


 فرمانده گردان های تکاوری عمار یگانهای ویژه پاسداران فراجا از کشف 25 هزار و 900 لیتر هیدروکربن قاچاق توسط تکاوران گردان 107 عمار سیستان و بلوچستان خبر داد.

-  فرمانده گردان های تکاوری عمار یگانهای ویژه پاسداران فراجا از کشف 25 هزار و 900 لیتر هیدروکربن قاچاق توسط تکاوران گردان 107 عمار سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد خرمی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اخبار واصله از واحدهای اطلاعاتی و عملیاتی کامیون کشنده در حال حمل و قاچاق گسترده مواد سوختی به سمت مرزهای جنوب شرق کشور بود که با هوشیاری در تور اطلاعاتی ماموران تکاوری افتاد.

فرمانده گردان های تکاوری عمار یگان های ویژه پاسداران فراجا در ادامه افزود: حین کنترل و مراقبت محور سفیدآب-زاهدان، توسط تکاوران گردان 107 با استفاده از علائم هشدار دهنده و اتخاذ اقدامات لازم پس از صدور فرامین ایست، خودروی حمل کننده سوخت قاچاق متوقف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری پلیس، سرهنگ خرمی همچنین اظهارکرد: در هنگام بازرسی فنی از خودرو توسط ماموران گردان تکاوری مقدار 25 هزار و 900 لیتر سوخت قاچاق از نوع هیدروکربن کشف که بلافاصله بعد از هماهنگی قضایی راننده به همراه سرنشینان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.


برچسب ها: فرمانده گردان - سیستان و بلوچستان - گردان - قاچاق - پاسداران - فرمانده - عمار
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 25 هزار لیتر سوخت قاچاق

کشف بیش از 25 هزار لیتر سوخت قاچاق