مطالب مرتبط:
آغاز تحویل واحدهای مسکن ملی
آغاز تحویل واحدهای مسکن ملی
خبر خوش دولت / تحویل واحدهای مسکن ملی آغاز شد
آغاز تحویل واحدهای مسکن ملی
فوری / تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن آغاز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 11:452024-10-12پزشكي

پویش ملی پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان پستان در گناوه آغاز شد


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه از آغاز پویش ملی پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان پستان از 9 مهر تا 9 آبان ماه 1403 در شهرستان گناوه خبر داد.

- گناوه- رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه از آغاز پویش ملی پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان پستان از 9 مهر تا 9 آبان ماه 1403 در شهرستان گناوه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصمت حیدری صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: این پویش، فرصت مناسبی برای ارائه آموزش راه های پیشگیری، عوامل خطر و علائم هشداردهنده سرطان پستان به جامعه است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه تصریح کرد: سلامت زنان و به ویژه مادران از مفاهیم زیربنایی در توسعه است و با توجه به نقش زنان در خانواده و سلامت فرزندان و جامعه، افزایش آگاهی و شناخت آن ها در خصوص سرطان پستان و عوامل خطر آن، علائم هشداردهنده و راه های تشخیص بیماری در مراحل زودهنگام، اهمیت بسزایی در کنترل بیماری دارد.

حیدری با اشاره به اینکه امروزه یکی از عوامل نگران کننده در سلامتی زنان، سرطان پستان است، تصریح کرد: در اکثر کشورهای دنیا از جمله ایران سرطان پستان شایع ترین سرطان در جمعیت زنان محسوب می شود.

برنامه تشخیص زودهنگام سرطان پستان برای تمامی زنان 30 تا 69 وی افزود: در حال حاضر برنامه تشخیص زودهنگام سرطان پستان برای تمامی زنان 30 تا 69 سال در خانه ه


برچسب ها: شهرستان گناوه - سرطان پستان - شبکه بهداشت و درمان - بهداشت و درمان - شهرستان - گناوه - زودهنگام
آخرین اخبار سرویس:

پویش ملی پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان پستان در گناوه آغاز شد

پویش ملی پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان پستان در گناوه آغاز شد