مطالب مرتبط:
آغاز عملیات وعده صادق 2/ حمله موشکی ایران به رژیم صهیونستی
احتمال حمله موشکی ایران به اسراییل/ مقام آمریکایی: حمله تا 12 ساعت آینده رخ می دهد/پنتاگون: از شرکای غربی خود برای دفع حمله ایران استفاده خواهیم کرد
حمله موشکی ایران به اسراییل/ مقام آمریکایی: حمله تا 12 ساعت آینده رخ می دهد/پنتاگون: از شرکای غربی خود برای دفع حمله ایران استفاده خواهیم کرد
عملیات بزرگ در قلب اسراییل همزمان با حمله موشکی ایران/ تیراندازی در تل آویو چندین کشته برجا گذاشت
ادعای پنتاگون در مورد حمله های موشکی ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1403 ساعت 23:052024-10-01بين الملل

پنتاگون: عملیات ایران 2 برابر بزرگتر از حمله قبل بود


وزارت دفاع آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: «عملیات موشکی ایران علیه اسراییل، 2 برابر وسیع تر از عملیات پیشین این کشور بود.

» - وزارت دفاع آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: عملیات موشکی ایران علیه اسراییل، 2 برابر وسیع تر از عملیات پیشین این کشور بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه شنبه و در بیانیه ای از هدف قرار دادن قلب اراضی اشغالی در پاسخ به جنایت های رژیم صهیونیستی خبر داد.

نمایندگی ایران در سازمان ملل نیز در این راستا، در بیانیه ای اعلام کرد: پاسخ حقوقی، منطقی و مشروع ایران به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن اتباع و منافع ایران و تعرض به حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت.

در همین راستا، وزارت دفاع آمریکا در بیانیه ای، اعلام کرد که عملیات موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی 2 برابر گسترده تر از عملیات وعده صادق بوده است.

پنتاگون همچنین در بیانیه خود، مجددا حمایت خود از رژیم صهیونیستی را ابراز و اعلام کرد: آمریکا در کنار اسراییل و حق دفاع مشروع آن در برابر حمله گسترده ایران ایستاده است.

این وزارتخانه همچنین مدعی شد و اعلام کرد: در مقابله با موشک های ایران، از هیچ تسلیحات و نیروی آمریکایی جز ناوشکن های نیروی دریایی آمریکا حاضر در منطقه استفاده نشده است.


برچسب ها: وزارت دفاع آمریکا - عملیات - رژیم صهیونیستی - ایران - بیانیه - وزارت دفاع - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون: عملیات ایران 2 برابر بزرگتر از حمله قبل بود

پنتاگون: عملیات ایران 2 برابر بزرگتر از حمله قبل بود