مطالب مرتبط:
پیام رییس جمهور پزشکیان درپی حملات اخیر اسراییل در ضاحیه بیروت: یک جنایت جنگی آشکار و غیرقابل پنهان است / جنایات رژیم صهیونیستی ثابت کرد که این رژیم بزرگ ترین تهدیدکننده صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی است / دولت جمهوری اسلامی ایران این جنایت اخیر صهیونیست ها را پیگیری می کند
صاحب نظر روس: سخنرانی پزشکیان در سازمان ملل تأثیرگذار بود
آمریکا و حامیانش شریک جنایات رژیم صهیونیست هستند
تصاویر/ راهپیمایی مردم سنندج در محکومیت جنایات صهیونیست ها
ویدیو/ پاسخ موشکی یمن به جنایات جدید صهیونیست ها در لبنان و غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 10:052024-09-28سياسي

پزشکیان ابعاد جنایات صهیونیست ها را با ادبیاتی تأثیرگذار مطرح کرد


دبیرکل جامعه اسلامی مدیران در مورد سخنرانی پزشکیان در سازمان ملل، اظهار کرد: پزشکیان ابعاد جنایات صهیونیست ها را با ادبیاتی تأثیرگذار مطرح کرد.

- پزشکیان ابعاد جنایات صهیونیست ها را با ادبیاتی تأثیرگذار مطرح کرد دبیرکل جامعه اسلامی مدیران در مورد سخنرانی پزشکیان در سازمان ملل، اظهار کرد: پزشکیان ابعاد جنایات صهیونیست ها را با ادبیاتی تأثیرگذار مطرح کرد.

محمد ناظمی اردکانی دبیرکل جامعه اسلامی مدیران در گفت وگو با خبرنگار مهر در رابطه با سخنان رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، گفت: در مجموع سخنرانی خوبی بود و در ابتدا به جایگاه و منشور این سازمان اشاره داشت و جا داشت که این موارد را مطرح کند.

همینطور از صلح جهانی به عنوان راه نجات بشریت سخن گفت.

وی ادامه داد: نگاه راهبردی به آینده از جمله رویکرد مثبتی بود که در سخنرانی رییس جمهور وجود داشت، این موضوع که نسل های آینده و جوانان تامین باشند و همینطور به نظام چند جانبه نگری سازمان ملل متحد اشاره داشت و این رویکرد مثبتی بود که مطرح شد.

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران به دیگر بخش های سخنرانی رییس جمهور که به حق توسعه همه کشورها اشاره داشت، پرداخت و افزود: رییس جمهور بیان کرد که باید حق توسعه برای همه کشورها، لحاظ شود که در سخنان رییس جمهور مطرح شد و اینکه کشورهای توسعه ی


برچسب ها: صهیونیست ها - پزشکیان - جامعه اسلامی - صهیونیست - سازمان ملل - سخنرانی - سازمان
آخرین اخبار سرویس:

پزشکیان ابعاد جنایات صهیونیست ها را با ادبیاتی تأثیرگذار مطرح کرد

پزشکیان ابعاد جنایات صهیونیست ها را با ادبیاتی تأثیرگذار مطرح کرد