مطالب مرتبط:
تذکر تند یک استاد حوزه علمیه به پدر معنوی جبهه پایداری/ از جانب خدا سخن نگویید
تذکر تند یک استاد حوزه علمیه به پدر معنوی جبهه پایداری/ از جانب خدا سخن نگویید
چرا تل آویو از دادن جسد یحیی السنوار خودداری می کند؟
دادستان تهران علیه محمود فکری اعلام جرم کرد
دادستان مرکز استان هرمزگان به روند بهسازی و ایمن سازی مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر بندرعباس ورود کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1403 ساعت 11:002024-10-20سياسي

تذکر دادستان شوشتر برای خودداری از سوزاندن مزارع نیشکر


دادستان عمومی و انقلاب شوشتر با اشار به آغاز فصل برداشت محصول نیشکر در استان خوزستان، در خصوص پیشگیری از آلودگی هوای ناشی از این برداشت، به مسئولان شرکت کشت و صنعت کارون تذکر داد.

- ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب شوشتر با اشار به آغاز فصل برداشت محصول نیشکر در استان خوزستان، در خصوص پیشگیری از آلودگی هوای ناشی از این برداشت، به مسئولان شرکت کشت و صنعت کارون تذکر داد.

مهدی امیری با اشاره به برگزاری جلسه شورای حفظ حقوق عامه با موضوع هوای پاک برگزار شد، گفت: اداره جهاد کشاورزی باید نسبت به آموزش کشاورزان در خصوص زیان های ناشی از سوزاندن بقایای کشاورزی اقدام و نظارت لازم را بر این امر داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی افزود: با توجه به فصل برداشت نیشکر، شرکت کشت و صنعت کارون نیز با زمان بندی و انجام کار تحقیقاتی، اقدامات لازم را به منظور پیشگیری از آلودگی هوا انجام و با برداشت سبز، از آلودگی هوا پیشگیری کند.

امیری از اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان خواست به عنوان دستگاه ناظر در ارتباط با آلودگی هوا و به منظور سنجش آلودگی هوا، نصب دستگاه های لازم را پیگیری کند.

دادستان عمومی و انقلاب شوشتر گفت: طبق ماده 20 قانون هوای پاک، سوزاندن بقایای گیاهی در زمین های کشاورزی پس از برداشت محصول ممن


برچسب ها: کشت و صنعت کارون - دادستان عمومی و انقلاب - فصل برداشت محصول - برداشت - فصل برداشت - کشت و صنعت - عمومی و انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

تذکر دادستان شوشتر برای خودداری از سوزاندن مزارع نیشکر

تذکر دادستان شوشتر برای خودداری از سوزاندن مزارع نیشکر