مطالب مرتبط:
پس از شهادت سیدحسن نصرالله شاهد انفجار نور هستیم
جواد نکونام: هدف ما خلق یک اتفاق بزرگ در لیگ نخبگان است/ با شناخت کامل به مصاف السد می رویم
در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد شما شاهد خلاصه داستان قسمت 47 سریال طوبی از شبکه یک سیما می باشید، همراه ما باشید.
ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با السد در لیگ نخبگان
آغاز فعالیت سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی(اینسکو) در کرمانشاه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1403 ساعت 11:002024-09-30سياسي

باید به نخبگان شاهد و ایثارگر به چشم متخصصان متعهد نگاه کنیم


معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: باید به نخبگان شاهد و ایثارگر به چشم متخصصان متعهد نگاه کنیم تا از وجود آنان در عرصه های علمی کشور بیش از پیش استفاده کنیم.

- معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: باید به نخبگان شاهد و ایثارگر به چشم متخصصان متعهد نگاه کنیم تا از وجود آنان در عرصه های علمی کشور بیش از پیش استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، برنامه تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر صبح امروز در اختمان بنیاد شهید برگزار شد.

یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این برنامه گفت: جامع نخبگانی یک ظرفیت و امکانی برای متعالی کردن اهداف جامعه و کشور است.

نخبگان شاهد و ایثارگر آینده سازانی هستند که می توانند اتفاقات بزرگی را رقم بزنند و امروزه به بسترسازی برای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت نیازمندیم.

وی افزود: امروزه اگر مقاومتی در کشورمان صورت می گیرد به خاطر خون پاک شهدا است.

اگر رجوع کنیم به وصیت نامه شهدا می بینیم که به همدلی و مودت تاکید زیادی داشتند و نکته مهم این است که ما تحت عنوان نخبگان شاهد در حال انجام وظیفه هستیم و خیلی می توانیم در تحقق برنامه های بنیاد ایثارگران تأثیر گذار باشیم.


برچسب ها: نخبگان شاهد و ایثارگر - بنیاد شهید و امور ایثارگران - شاهد و ایثارگر - ایثارگر - بنیاد شهید - نخبگان - معاون فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

باید به نخبگان شاهد و ایثارگر به چشم متخصصان متعهد نگاه کنیم

باید به نخبگان شاهد و ایثارگر به چشم متخصصان متعهد نگاه کنیم