مطالب مرتبط:
دیدار و رایزنی عراقچی با وزیر خارجه سوریه درباره حملات اسراییل به غزه و لبنان
رایزنی وزیر خارجه انگلیس و میقاتی درباره تحولات لبنان
رایزنی وزیر خارجه انگلیس و میقاتی/ تاکید بر لزوم آتش بس فوری
دیدار و رایزنی عراقچی با وزیر خارجه سوریه
جزییات رایزنی وزیر خارجه انگلیس و میقاتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1403 ساعت 12:252024-09-29سياسي

مهار تنش ها در منطقه محور رایزنی وزیر خارجه عمان و گوترش


وزیر خارجه عمان و دبیرکل سازمان ملل درجریان دیدار با یکدیگر در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به بررسی مهار تنش ها در منطقه پرداختند.

- مهار تنش ها در منطقه محور رایزنی وزیر خارجه عمان و گوترش وزیر خارجه عمان و دبیرکل سازمان ملل درجریان دیدار با یکدیگر در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به بررسی مهار تنش ها در منطقه پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بدر البوسعیدی، وزیر خارجه عمان و آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در حاشیه هفتاد و نهمین دور نشست مجمع عمومی سازمان ملل در شهر نیویورک با یکدیگر دیدار کردند و دو طرف درجریان این دیدار درخصوص تحولات منطقه ای و در رأس آن اوضاع غزه و لبنان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

براساس گزارش خلیج آنلاین، البوسعیدی و گوترش درجریان این دیدار به بررسی تلاش های صورت گرفته درراستای تضمین برقراری آتش بس و همچنین مهار تشدید تنش نظامی در منطقه از جمله پس از تشدید حملات رژیم صهیونیستی در لبنان و ترور سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله در ضاحیه جنوبی بیروت پرداختند.

دبیرکل سازمان ملل درجریان این دیدار تلاش های مسقط در راستای حمایت از صلح و امنیت جهانی و تقویت رایزنی و همکاری طرف های متعدد در منطقه و خارج از آن را ستود.


برچسب ها: نشست مجمع عمومی سازمان ملل - وزیر خارجه عمان - مجمع عمومی سازمان ملل - سازمان ملل - مجمع عمومی سازمان ملل متحد - دبیرکل سازمان ملل - وزیر خارجه
آخرین اخبار سرویس:

مهار تنش ها در منطقه محور رایزنی وزیر خارجه عمان و گوترش

مهار تنش ها در منطقه محور رایزنی وزیر خارجه عمان و گوترش