مطالب مرتبط:
مشارکت بنیاد مستضعفان در ساخت 20 هزار واحد مسکونی همدان
وجود 40 هزار واحد مسکونی ناپایدار در شهرهمدان
در خانه های محیط زیست شهر تهران چه می گذرد؟
3 عضو شورای این شهر عزل شدند
سه عضو شورای شهر تالش عزل شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1403 ساعت 08:152024-10-20اقتصادي

وجود 40 هزار واحد مسکونی ناپایدار در شهر همدان


معاون بازآفرینی و نوسازی بافت شهری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان مساحت محدوده بازآفرینی شهر همدان را 2193 هکتار دانست و گفت: در شهر همدان 40 هزار واحد مسکونی ناپایدار وجود دارد.

- ایسنا/همدان معاون بازآفرینی و نوسازی بافت شهری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان مساحت محدوده بازآفرینی شهر همدان را 2193 هکتار دانست و گفت: در شهر همدان 40 هزار واحد مسکونی ناپایدار وجود دارد.

محمدرضا باباخانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با تأکید براینکه جان افرادی که در بافت فرسوده و مساکن ناپایدار ساکن هستند در خطر است، اظهارکرد: در استان همدان 70 هزار واحد مسکن ناپایدار در 96 محله وجود دارد.

وی با بیان اینکه تمام 32 شهر استان محدوده های هدف بازآفرینی مصوب شده است، خاطرنشان کرد: در ماده 16 قانون حمایت از احیاء، بهسازی و نوسازی بافت های ناکارآمد شهری وزارت راه و شهرسازی مکلف شده است نسبت به تهیه و تدوین سند ملی راهبری احیاء و بهسازی بافت های ناکارآمد شهری اقدام کند که در سال 93 این سند به تصویب هیأت وزیران رسید.

باباخانی با اشاره به وضعیت شهر همدان درمحدوده بازآفرینی، ادامه داد: مساحت بافت فرسوده این شهر 852 هکتار، بافت تاریخی 512 هکتار، سکونتگاه غیررسمی 1072 هکتار، روستاهای الحاق شده به شهر 241 هکتار و مساحت کاربری های ناهمگون 301 هکتار است.


برچسب ها: همدان - بازآفرینی - شهر همدان - راه و شهرسازی - واحد مسکونی - استان همدان - اداره کل راه
آخرین اخبار سرویس:

وجود 40 هزار واحد مسکونی ناپایدار در شهر همدان

وجود 40 هزار واحد مسکونی ناپایدار در شهر همدان