مطالب مرتبط:
تصویر جدید از پلنگ ایرانی در پارک ملی خبر کرمان ثبت شد
ثبت نام 17 هزار نفر در طرح ملی حفظ قرآن کریم
سازمان ملی اقامت و ساماندهی اتباع همچنان در بهارستان
درخواست رییس سازمان ثبت از مدیران استانی: اگر آمار اتصال مشاورین املاک به سامانه کاتب پایین است به پلیس اماکن گزارش دهید
ثبت نام 135 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 13:252024-10-15سياسي

همکاری مشترک سازمان ثبت و کتابخانه ملی با هدف صیانت از آثار ملی


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دیدار با رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی بر لزوم توسعه همکاری های مشترک با هدف صیانت از آثار ملی و تاریخی حوزه ثبت تاکید کرد.

- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دیدار با رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی بر لزوم توسعه همکاری های مشترک با هدف صیانت از آثار ملی و تاریخی حوزه ثبت تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دیدار با علیرضا مختارپور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی گفت: توفیقی است که برای اولین بار در تاریخ 110 ساله سازمان ثبت این ارتباط در حال شکل گیری است و خوشحالیم که برای حفظ میراث ملی سهم خود را ادا می کنیم.

وی افزود: از سال گذشته در این راستا ایجاد کتابخانه و موزه در دستور کار قرار گرفته است تا بتوانیم بخشی از اسناد و آثار تاریخی مربوط به حوزه ثبت را در این مرکز نگهداری کنیم که البته برای اجرای این مأموریت و فرآیندهای مختلف نگهداری نیازمند همکاری و استفاده از تجربیات ارزشمند سازمان اسناد هستیم.

بابایی افزود: انشاالله در قالب تفاهم نامه مشترک بتوانیم در دو حوزه کتابخانه و موزه اسناد و همچنین در حوزه مالکیت فکری و معنوی با سازمان اسناد و کتابخانه ملی همکاری داشته باشیم.


برچسب ها: سازمان اسناد و کتابخانه ملی - سازمان ثبت اسناد و املاک - رییس سازمان - سازمان - سازمان ثبت - ثبت اسناد و املاک - کتابخانه ملی
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مشترک سازمان ثبت و کتابخانه ملی با هدف صیانت از آثار ملی

همکاری مشترک سازمان ثبت و کتابخانه ملی با هدف صیانت از آثار ملی