مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 17:352024-10-16سياسي

در فضیلت «نصیری» نشدن!


آن تندروی و افراط، تخطئه دیگران، تهمت پراکنی های بسیار و تفکر بسته مهدی نصیری در گذشته، فرجامش به تفریطی منتهی شده که حالا به روی دشمن آغوش گشوده و غریو لزوم تجاوز به خاک ایران را سر می دهد.

- آن تندروی و افراط، تخطئه دیگران، تهمت پراکنی های بسیار و تفکر بسته مهدی نصیری در گذشته، فرجامش به تفریطی منتهی شده که حالا به روی دشمن آغوش گشوده و غریو لزوم تجاوز به خاک ایران را سر می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید ونکی در یادداشتی در سیاست روز نوشت: آن تندروی و افراط، تخطئه دیگران، تهمت پراکنی های بسیار و تفکر بسته مهدی نصیری در گذشته، فرجام به تفریطی منتهی شده که حالا به روی دشمن آغوش گشوده و غریو لزوم تجاوز به خاک ایران را سر می دهد.

نصیری که هر روز وجه دیگری از تفکرات تفریطی خود را به نمایش می گذارد، در تازه ترین اظهاراتش از لزوم حمله آمریکا و اسراییل به کشور برای آزادسازی خاک ایران از دست جمهوری اسلامی سخن گفته! نصیری که از چندی پیش در لشکر پهلوی ها قرار گرفته و به دامان ربع پهلوی پناه برده بود، حالا مدعی است اپوزیسیون نظام باید آمریکا و اسراییل را برای حملات هدفمند به کشور مجاب کند؛ مطابق آنچه که در عراق گذشت و مخالفین صدام از تهاجم ایالات متحده به کشورشان پشتیبانی کردند.


برچسب ها: خاک ایران - مهدی نصیری - نصیری - ایران - تفکر - فرجام - آمریکا و اسراییل
آخرین اخبار سرویس:

در فضیلت «نصیری» نشدن!

در فضیلت «نصیری» نشدن!