مطالب مرتبط:
آغاز ثبت نام کلاس های ترم پاییز کانون نویسندگان قم
آیت الله اختری: در چند روز آینده ثبت نام برای اعزام نیروها به لبنان آغاز می شود | با ثبت نام مردم، مسئولان قطعاً اجازه اعزام نیرو به لبنان و جولان را می دهند | می توانیم مانند سال 60 برای جنگ با اسراییل به لبنان نیرو اعزام کنیم
ثبت نام مرحله ششم کاروان های حج عمره خراسان رضوی آغاز شد
میزبانی ویژه چهل ویکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران از دانشجویان/ ثبت نام آغاز شد
آغاز ثبت نام مرحله ششم کاروان های حج عمره خراسان رضوی از امروز (7 مهر 1403)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 13:352024-09-28سياسي

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان دستیار دندانپزشکی از امروز


همزمان با اعلام اسامی پذیرفته شدگان سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی (سال تحصیلی 1403-1404) ثبت نام پذیرفته شدگان از امروز شروع می شود.

- همزمان با اعلام اسامی پذیرفته شدگان سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی (سال تحصیلی 1403-1404) ثبت نام پذیرفته شدگان از امروز شروع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسامی پذیرفته شدگان سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی (سال تحصیلی 1403-1404) اعلام شد.

بر این اساس پذیرفته شدگان لازم است جهت ثبت نام، بر اساس رشته و دانشگاه محل قبولی، اصل و اسکن مدارک مورد نیاز را آماده و طبق روش و زمانبندی که در سامانه اینترنتی دانشگاه محل پذیرش اعلام شده است، عمل کنند.

به توجه به این که زمان و نحوه ثبت نام در سامانه اینترنتی دانشگاهها اعلام می شود، پذیرفته شدگان پیش از مراجعه حضوری به دانشگاههای محل قبولی، باید از امروز شنبه هفتم مهر به سامانه های مذکور مراجعه کنند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام مدارک مورد نیاز باید به دانشگاه محل پذیرش ارائه شود و این مدارک توسط دانشگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در صورت محرز شدن الف) عدم رعایت ضوابط و مقررات توسط داوطلب، ب) واجد شرایط نبودن فرد جهت شرکت و پذیرش در آزمون، ج) مغایرت و عدم صحت مدارک و د)


برچسب ها: دندانپزشکی - رشته های تخصصی - ثبت نام - اعلام - دانشگاه - اعلام اسامی - پذیرش
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان دستیار دندانپزشکی از امروز

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان دستیار دندانپزشکی از امروز