مطالب مرتبط:
رصدخانه ژئوفیزیک نیروهای مسلح در 7 نقطه کشور راه اندازی می شود
کانون علوم و فناوری های نوین ایران راه اندازی می شود
راه اندازی مجدد کوره کفرا
بخش کودک رادیو نمایش راه اندازی شد/ قصه خوانی و داستان گویی
بازار کربن تا 1404 راه اندازی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1403 ساعت 09:252024-10-06سياسي

راه اندازی هاب انرژی خوزستان پنجره ای برای هم افزایی فناوری کشور است


رییس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه فناوری و ضرورت راه اندازی هاب انرژی در خوزستان، گفت: هدف، ایجاد تفکر نوین سازی پتروشیمی از طریق تزریق فناوری از سوی شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری خوزستان است.

- راه اندازی هاب انرژی خوزستان پنجره ای برای هم افزایی فناوری کشور است ایسنا/خوزستان رییس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه فناوری و ضرورت راه اندازی هاب انرژی در خوزستان، گفت: هدف، ایجاد تفکر نوین سازی پتروشیمی از طریق تزریق فناوری از سوی شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری خوزستان است.

  سید یحیی میرزایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری با پتروشیمی بندر امام اظهار کرد‍: بخش عمده ای از صنایع پتروشیمی، به مسائل اورهال، به روزرسانی و تکنولوژی نیاز دارند.

در این راستا پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) تحت عنوان پتروشیمی نوین، خود را مطرح کرده است تا به فضای حاکم بر پتروشیمی ساختار جدیدی حاکم و حوزه فناوری و نوآوری به این بخش اضافه شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از تولیدات پتروشیمی نیاز به فناوری دارند، ورود به حوزه فناوری و تکنولوژی در این صنایع می تواند ارزش افزوده داشته باشد.


برچسب ها: پارک علم و فناوری خوزستان - خوزستان - پارک علم و فناوری - فناوری - انعقاد تفاهم نامه - علم و فناوری - پتروشیمی
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی هاب انرژی خوزستان پنجره ای برای هم افزایی فناوری کشور است

راه اندازی هاب انرژی خوزستان پنجره ای برای هم افزایی فناوری کشور است