مطالب مرتبط:
مردم می خواهند بدانند، علت تعلل وزیر ارتباطات در حل مسائل اینترنت و فیلترینگ چیست؟
علت کندی اینترنت ایران در این روزها از زبان وزیر ارتباطات/ هاشمی: شرایط موجود باعث افزایش حجم محتوا و بروز اختلالات شبکه اینترنت در سراسر دنیا شده است
آخرین وضعیت فیلترینگ، کندی اینترنت و برخورد با فروشندگان فیلترشکن
علت کندی این روزهای اینترنت به روایت وزیر ارتباطات
وزیر ارتباطات در خصوص کندی این روز های اینترنت جه نظری دارد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مهر 1403 ساعت 15:302024-10-07فناوري

آخرین اظهارات وزیر درباره فیلترینگ و کندی اینترنت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خانه ملت، ستار هاشمی با اشاره به ابتکارات دولت چهاردهم برای حل مشکل فیلترینگ گفت: گزارش هایی در حوزه های مختلف متناسب با شرایط و کیفیت ارتباطات فراهم کرده ایم و دستگاه های ذیربط نیز مأموریت هایی از سوی مرکز ملی فضای مجازی در این باره دارند که قرار است درنهایت طراحی های لازم انجام شده و طی جلسه ای به جمع بندی برسیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره این که منظور از حل مشکل فیلترینگ، رفع فیلتر است یا صرفاً برخورد با فروش فیلترشکن، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فضای مجازی باید قانونمند باشد، ابعاد مختلفی در این حوزه در نظر گرفته می شود.

امروز فیلترشکن هایی که از مبادی غیرمجاز در کشور استفاده می شوند، باعث ایجاد آلودگی در زیرساخت های شبکه کشور شده که به عنوان یک دغدغه جدی مطرح است و اصولاً بخشی از مشکلات ما در کیفیت شبکه نیز به واسطه فیلترشکن هایی است که مورد استفاده قرار می گیرد.

وی در ادامه با اشاره به دغدغه رییس جمهور درباره به حداقل رساندن آلودگی های شبکه کشور، یادآور شد: حملات سایبری و بخش قابل توجهی از اتفاقاتی که شاهد بودیم به خاطر همین موضوع است.

از این رو برخورد با فیلترشکنان منافاتی با ایجاد فضای مجازی قانونمند ندارد.


برچسب ها: فیلتر - فیلترینگ - ارتباطات و فناوری اطلاعات - فضای مجازی - مرکز ملی فضای مجازی - ارتباطات - ارتباطات و فناوری
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اظهارات وزیر درباره فیلترینگ و کندی اینترنت

آخرین اظهارات وزیر درباره فیلترینگ و کندی اینترنت