مطالب مرتبط:
از وعده افتتاح پایگاه فضایی در ماه های آینده تا قراردادن انسان در مدار
میزان افزایش حقوق کارمندان در سال آینده اعلام شد!
رشد 8 درصدی اقتصاد تا 2 سال آینده امکان پذیر نیست
پیش بینی وضعیت هوای تهران طی 5 روز آینده
فال نخود سه شنبه 17 مهر ماه 1403 | آینده شما در دستان شماست!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 08:152024-10-08فرهنگي

پرتره های سخنگو هنرِ آینده اند!


کیوریتور نمایشگاهِ جدید موزه هنرهای معاصر تهران، آثار ژانرِ پرتره گنجینه این موزه را نمایشگاه گردانی کرده است؛ او که از به همین سبب پژوهشی بر پرتره های مدرن و معاصر انجام داده معتقد است، - کیوریتور نمایشگاهِ جدید موزه هنرهای معاصر تهران، آثار ژانرِ پرتره گنجینه این موزه را نمایشگاه گردانی کرده است؛ او که از به همین سبب پژوهشی بر پرتره های مدرن و معاصر انجام داده معتقد است، آثار پرتره ای که امروزه با هوش مصنوعی طراحی می شود، احتمالا در آینده در دسته بندی آثارِ هنری قرار خواهد گرفت.

جمال عرب زاده ـ نمایشگاه گردانِ نمایشگاهِ چشم در چشم ـ در گفت وگو با ایسنا در خصوص انتخابِ تمِ پرتره برای این نمایشگاه گفت: پرتره اولین ژانری است که در تمامی دوره ها انجام شده؛ ژانری است که امروزه هم اهمیت و اعتبار خود را تا حد قابل توجهی حفظ و از سوی دیگر نیز در دوران مدرن تحولات خاصی را تجربه کرده است.

دستچینی از آثارِ این گنجینه نامحدود او با اشاره به تعددِ آثار مدرن و معاصرِ موجود در موزه گفت: نگهداری آثار مدرن و معاصر در این موزه، امکان انتخابِ آثاری با این تِم، از میان تمام گرایش ها را می داد.

به گفته وی این نمایشگاه با استفاده از ظرفیتِ ژانر پرتره و استفاده از امکانات گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران شکل گرفته است.


برچسب ها: نمایشگاه - پرتره - موزه هنرهای معاصر - موزه - کیوریتور - آثار - مدرن
آخرین اخبار سرویس:

پرتره های سخنگو هنرِ آینده اند!

پرتره های سخنگو هنرِ آینده اند!