مطالب مرتبط:
استاندار اصفهان: احیای زاینده رود با تعهد به سند اجرایی آن، محقق می شود
فرایندمحوری در شورای برنامه ریزی اصفهان جایگزین تصمیمات مقطعی شد
تصاویر/ شورای فرهنگ عمومی استان فارس
اولین نشست تخصصی کانون صنعت احداث استان اصفهان برگزار شد
تمامی دستگاه های اجرایی استان در برگزاری برنامه های هفته فرهنگی اراکی همکاری کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 16:102024-10-12سياسي

سند احیای زاینده رود در شورای برنامه ریزی استان اصفهان تصویب شد


معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری اصفهان گفت: سند احیای زاینده رود پس از تصویب در شورای برنامه ریزی استان در کارگروه های ملی از جمله در کارگروه ملی سازگاری با کم آبی نیز مصوب می شود.

- سند احیای زاینده رود در شورای برنامه ریزی استان اصفهان تصویب شد اصفهان-معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری اصفهان گفت: سند احیای زاینده رود پس از تصویب در شورای برنامه ریزی استان در کارگروه های ملی از جمله در کارگروه ملی سازگاری با کم آبی نیز مصوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران زینلیان بعد از ظهر شنبه در دویست و چهل و نهمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعهٔ استان، اظهار کرد: سند احیای حوضه زاینده رود با مشارکت همه ذی نفعان و ذی مدخلان، دستگاه های اجرایی، بخش خصوصی، اتحادیه ها، اصناف، بخش کشاورزی، حوزه صنعت، محیط زیست و همه نهادها و سازمان های مرتبط پس از دو سال کار مستمر در کارگروه های مختلف تدوین و در شورای برنامه ریزی استان مصوب شد.

وی ادامه داد: در این سند به تمامی اسناد گذشته و اسناد بالادستی توجه و تلاش شده تا ارزیابی دقیق و کارشناسی از این اسناد مدنظر قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: این سند پس از تصویب در شورای برنامه ریزی استان در کارگروه های ملی از جمله در کارگروه ملی سازگاری با کم آبی نیز مصوب می ش


برچسب ها: شورای برنامه ریزی استان - شورای برنامه ریزی - برنامه ریزی - زاینده رود - استان - استانداری اصفهان - سازگاری با کم آبی
آخرین اخبار سرویس:

سند احیای زاینده رود در شورای برنامه ریزی استان اصفهان تصویب شد

سند احیای زاینده رود در شورای برنامه ریزی استان اصفهان تصویب شد