مطالب مرتبط:
تولید و تجاری سازی داروی خارپاشنه و هلیکوباکتر در همدان
اولین کودکستان خیّری کشور در زاهدان افتتاح شد
وزیر بهداشت: از یک مدل انسولین که یک کشور تولید می کند کمبود داریم ولی بقیه ها انسولین ها موجود هست
تولید کلاه درمان لهیدگی جمجمه نوزدان با چاپ سه بعدی در کشور
تولید کلاه درمان لهیدگی جمجمه نوزدان با چاپ سه بعدی در کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 20:552024-10-16پزشكي

اولین داروی خارپاشنه کشور در همدان تولید شد


همدان _ رییس پارک علم و فناوری سلامت استان همدان گفت: دانشگاه علوم پزشکی همدان موفق به تولید و تجاری سازی 2 نوع دارو شد.

- همدان _ رییس پارک علم و فناوری سلامت استان همدان گفت: دانشگاه علوم پزشکی همدان موفق به تولید و تجاری سازی 2 نوع دارو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهرمیثم سلیمانی بدیع با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری سلامت از دو سال گذشته راه اندازی و شروع به کار کرده است اظهار کرد: این مجموعه در کنار راه اندازی مرکز نوآوری دانشگاه افق روشنی در حوزه زیست بوم فناوری فراهم کرده است که باید برون داد آن رفع نیاز جامعه و کمک به پویایی اقتصاد باشد.

وی تشریح کرد: در این دوره مدیریتی توجه ویژه ای به حوزه فناوری صورت گرفت و بر این اساس زیرساخت ها و چارچوب های مهم و مؤثری در حوزه فناوری فراهم شد که علاوه بر راه اندازی مرکز نوآوری و تأسیس پارک علم و فناوری سلامت می توان به ایجاد سرفصلی به عنوان پایان نامه فناورانه اشاره کرد که با این راهکار، دیگر خروجی پایان نامه تنها منحصر در مقاله و پژوهش نیست بلکه محصول فناورانه ثمره تلاش علمی دانشجو خواهد بود.

مدیر توسعه فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: دانشگاه های نسل اول و دوم بر مبنای تولید دانش متمرکز و فعال بودند، دانشگاه های نسل سوم بر محور خلق ارزش کار و فعالیت دارند اما دانشگاه های


برچسب ها: پارک علم و فناوری سلامت - پارک علم و فناوری - فناوری سلامت - دانشگاه علوم پزشکی همدان - علم و فناوری - فناوری - همدان
آخرین اخبار سرویس:

اولین داروی خارپاشنه کشور در همدان تولید شد

اولین داروی خارپاشنه کشور در همدان تولید شد