مطالب مرتبط:
محل دپوی 26 میلیارد ریال کالای قاچاق در هندیجان شناسایی شد
لو رفتن دپو کالای قاچاق در بندرلنگه
خودرو قاچاق 80 میلیارد ریالی در جلفا توقیف شد
کشف موتورسیکلت 1400 سی سی قاچاق در شهر ری
کشف 30 گوشی آیفون مسروقه قبل از قاچاق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1403 ساعت 22:202024-09-29اقتصادي

محل دپوی کالای قاچاق در هندیجان لو رفت


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان از کشف انواع کالاهای بهداشتی قاچاق به ارزش 26 میلیارد ریال در انبار یکی از کارگاه های شهرستان هندیجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ سعید شعبان عصر امروز یکشنبه در گفت و گویی رسانه ای بیان کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان هندیجان در راستای اجرای طرح نظارت بر انبارها و شناسایی محل های دپوی کالاهای قاچاق در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالاهای قاچاق در یکی از کارگاه های شهرستان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع در هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از محل مذکور تعداد 32 قلم انواع کالای آرایشی بهداشتی، پوشاک و خشکبار خارجی فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی را کشف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوف را بالغ بر 26 میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها: رییس پلیس امنیت اقتصادی - پلیس امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت - استان خوزستان - کالاهای قاچاق - امنیت اقتصادی - قاچاق
آخرین اخبار سرویس:

محل دپوی کالای قاچاق در هندیجان لو رفت

محل دپوی کالای قاچاق در هندیجان لو رفت