مطالب مرتبط:
برق دوربین های الکترونیکی عوارضی امامزاده هاشم قطع شد
عرضه سیگارهای الکترونیکی در هرمزگان ممنوع شد
رصد شناورهای بی هویت با پایش الکترونیکی مرزبانان
اعضای باندسرقت کابل های برق درکرمان دستگیر شدند
معرفی آخرین لیست سایت های فاقد مجوز فروش بلیت الکترونیکی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 12:452024-10-15اقتصادي

فراهم شدن امکان ثبت نظر به صورت الکترونیکی برای مراجعه کنندگان برق فارس


مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از فراهم شدن امکان ثبت نظر به صورت الکترونیکی جهت سنجش میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان از خدمات این شرکت خبر داد.

- فراهم شدن امکان ثبت نظر به صورت الکترونیکی برای مراجعه کنندگان برق فارس ایسنا/فارس مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از فراهم شدن امکان ثبت نظر به صورت الکترونیکی جهت سنجش میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان از خدمات این شرکت خبر داد.

محمدرسول تحفه امروز، 24 مهرماه در نشست شرکت توزیع نیروی برق فارس با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت سنجش رضایتمندی ذینفعان و به ویژه مراجعین که چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری خدمت دریافت می کنند، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از طریق استقرار سامانه نظرسنجی الکترونیکی، بستر لازم جهت ثبت نظرات را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: جهت نظرسنجی از مراجعین حضوری در حوزه ستادی و در مدیریت های توزیع نیروی برق شهرستان ها، پوستر کد دو بعدی تهیه و در اختیار مراجعه کنندگان قرار می گیرد تا با اسکن این کد، لینک نظرسنجی را مشاهده و نسبت به ثبت نظر اقدام کنند.

تحفه با بیان اینکه بستر نظرسنجی از مراجعین غیر حضوری که خدمات را از طریق سایت شرکت دریافت می کنند، نیز فراهم شده است، گفت: در صفحه اصلی سایت، آیتم نظرسنجی


برچسب ها: شرکت توزیع نیروی برق - به صورت الکترونیکی - توزیع نیروی برق - نیروی برق استان فارس - الکترونیکی - شرکت توزیع - نیروی برق
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن امکان ثبت نظر به صورت الکترونیکی برای مراجعه کنندگان برق فارس

فراهم شدن امکان ثبت نظر به صورت الکترونیکی برای مراجعه کنندگان برق فارس