مطالب مرتبط:
توییت عجیب نماینده نزدیک به زاکانی درباره اسراییل /حالا نوبت ماست!
بیانیه سازمان بسیج رسانه بوشهر در محکومیت جنایات رژیم اسراییل در بیروت
فیلم | تجمع دانشجویان همدانی در محکومیت جنایات اسراییل
عصر امروز؛ اجتماع ایرانیان در محکومیت جنایات اسراییل
جنایات اسراییل با واکنش قطعی محور مقاومت روبرو خواهد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 21:052024-09-28سياسي

انتقام قاطع از جنایات اسراییل نه تنها حق ما، بلکه وظیفه ماست!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در نامه ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نوشت: آیا حملات پی درپی اسراییل به لبنان و دیگر مناطق خم به ابرویتان نمی آورد؟ آیا شهادت مجاهد مقاومت شمشیر ما را از نیام بیرون .

- انتقام قاطع از جنایات اسراییل نه تنها حق ما، بلکه وظیفه ماست! سکوت و مسامحه ما در برابر این رژیم منحوس، موجب گستاخی و دشمنی های بیشتر آنها شده است.

آیا زمان آن نرسیده که انتقام این جنایات را به عنوان یک اولویت اصلی در دستور کار قرار دهیم؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در نامه ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نوشت: آیا حملات پی درپی اسراییل به لبنان و دیگر مناطق خم به ابرویتان نمی آورد؟ آیا شهادت مجاهد مقاومت شمشیر ما را از نیام بیرون نمی آورد؟ هرگونه سکوت نسبت به این نزاع حق و باطل، نابخشودنی است!   متن کامل این نامه به شرح زیر است:   بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و درود بر ارواح طیبه شهدا، به ویژه شهید سید حسن نصرالله سید مقاومت، و همه آزادگان و مبارزان در فلسطین، لبنان، یمن و دیگر نقاط جهان که در راه دفاع از آرمان های اسلامی و انسانی خود در برابر ظلم و ستم ایستادگی می کنند.


برچسب ها: دانشجویان دانشگاه تهران - جامعه اسلامی دانشجویان - مجلس شورای اسلامی - دانشگاه - اسراییل - نمایندگان مجلس - دانشگاه تهران
آخرین اخبار سرویس:

انتقام قاطع از جنایات اسراییل نه تنها حق ما، بلکه وظیفه ماست!

انتقام قاطع از جنایات اسراییل نه تنها حق ما، بلکه وظیفه ماست!