مطالب مرتبط:
قول همکاری غیرنظامی روسیه به آمریکا علیه طالبان/ گزارش پرونده ناصر طبسی از طرف رییس کل دادگستری استان تهران/ برگی از خاطرات هاشمی رفسنجانی
عراقچی: بریکس باید به قطب اقتصادی جدیدی تبدیل شود
عکس جالب از عصای حضرت موسی که به مار تبدیل می شد!
حقوق بشر به دستاویزی برای سلطه گری غربی ها تبدیل شده است
عکس جالب از عصای حضرت موسی که به مار تبدیل می شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 08:502024-09-28سياسي

تبدیل سندهای دفترچه ای به سندهای تک برگی ضرورت قانونی است


رییس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان آران و بیدگل گفت: تبدیل سندهای دفترچه ای و منگوله دار به سندهای تک برگی ضرورت قانونی است و مالکانی که دارای سندهای قدیمی هستند باید نسبت به تعویض سندهای خود اقدام کنند.

- تبدیل سندهای دفترچه ای به سندهای تک برگی ضرورت قانونی است ایسنا/اصفهان رییس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان آران و بیدگل گفت: تبدیل سندهای دفترچه ای و منگوله دار به سندهای تک برگی ضرورت قانونی است و مالکانی که دارای سندهای قدیمی هستند باید نسبت به تعویض سندهای خود اقدام کنند.

حامد فکری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: میزان تخلف های گسترده برای اقدامات خلاف قانون مثل جعل سندهای دفترچه ای و به اصطلاح منگوله دار، باعث شد که سال 1390 قانون الزام صدور سند تک برگی به تصویب رسد.

وی افزود: صاحبان املاک موظف هستند برای انتقال سند و یا ثبت سندهای جدید اقدام به دریافت سند تک برگی کنند که هزینه صدور این سند با توجه به شاخص هایی مثل وسعت زمین و عمر ملک، رقمی بین پنج هزار ریال تا 20 میلیون ریال است.

رییس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان آران و بیدگل، تصریح کرد: دریافت سندهای تک برگی، به نفع مالک است زیرا این سندها دارای مزیت های زیادی هستند که از مهم ترین آن می توان به پایین آمدن احتمال جعل و استفاده های غیرقانونی از سندهای مالکیت نام ب


برچسب ها: قانون - دفترچه - قانونی - آران و بیدگل - اقدام - برگی - ضرورت
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل سندهای دفترچه ای به سندهای تک برگی ضرورت قانونی است

تبدیل سندهای دفترچه ای به سندهای تک برگی ضرورت قانونی است