مطالب مرتبط:
اعلام داوطلبی وزارت کار برای ارائه گزارش بهبود ایمنی معادن ذغالسنگ و معدن طبس
فرهنگستان علوم معرفی مفاخر تمدنی ایرانی را در دستور کار دارد
فرهنگستان علوم معرفی مفاخر تمدن ایرانی را در دستور کار دارد
تاکید بر کاهش حوادث معادن با رعایت قوانین ایمنی کار و آموزش کارگران
تأکید مدیرکل کار استان بر رعایت نکات ایمنی در مترو اسلامشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 17:202024-09-28اقتصادي

ایمنی در محیط کار به جد در دستور کار قرار گیرد


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مدیران نظارتی و کارفرمایان در معادن و واحدهای صنعتی و تولیدی استان به جد، ایمنی و حسن اجرای قوانین ایمنی محیط کار را در دستور کار قرار دهند.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مدیران نظارتی و کارفرمایان در معادن و واحدهای صنعتی و تولیدی استان به جد، ایمنی و حسن اجرای قوانین ایمنی محیط کار را در دستور کار قرار دهند.

ناصر عتباتی 7مهر ماه در نهمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری که در سالن دادگستری استان تشکیل شد با اشاره به جایگاه اشتغال و تولید افزود: یکی از حلقه های مفقوده جامعه ما تولید و اشتغال است و بخشی از بزهکاری ها و اختلافات که در قالب پرونده های کیفری و خانوادگی امروزه شاهد آن هستیم به موضوع شغل و درآمد مرتبط است.

وی با اشاره فاجعه طبس و از دست دادن جان کارگران در این معدن اظهار کرد: این حادثه که در اثر بی احتیاطی و سهل انگاری رخ داد قابل قبول نیست، لذا مدیران نظارتی، پیمانکاران و کارفرمایان در معادن و واحدهای صنعتی و تولیدی استان به جد، افزایش تجهیزات ایمنی و حسن اجرای قوانین ایمنی محیط کار را در دستور کار قرار دهند.

عتباتی با تاکید براینکه مدیران و کارفرمایان در صورت وقوع حوادث در محیط کار بی شک باید پاسخگو باشند، تاکید کرد: باید حفظ جان نیرو


برچسب ها: دادگستری آذربایجان غربی - آذربایجان غربی - رییس کل دادگستری - آذربایجان - دستور کار - واحدهای صنعتی - حمایت قضایی از سرمایه گذاری
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی در محیط کار به جد در دستور کار قرار گیرد

ایمنی در محیط کار به جد در دستور کار قرار گیرد