مطالب مرتبط:
رونمایی از غرفه کودک موزه سینما و تندیس های جشنواره
اهدای 10 هزار سکه تاریخی به موزه آذربایجان با حضور وزیر میراث فرهنگی
اهدای کمک 1 میلیارد ریالی خیر سرخسی به مردم مظلوم غزه و لبنان 
وزیر ورزش و جوانان کارت اهدای عضو دریافت کرد
بیست و سومین اهدای عضو در آذربایجان غربی طی سال جاری ثبت شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1403 ساعت 15:102024-10-20فرهنگي

اهدای یادگاری هایی از سینمای کودک به موزه سینما


علیرضا خمسه گرداوری مستندات سینمای کودک و جشنواره فیلم های کودک و نوجوان را در موزه سینما، اتفاقی مهم در این موزه عنوان کرد.

- علیرضا خمسه گرداوری مستندات سینمای کودک و جشنواره فیلم های کودک و نوجوان را در موزه سینما، اتفاقی مهم در این موزه عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح یکشنبه، 29 مهرماه مراسم اهدای مستندات جشنواره فیلم کودک و نوجوان به موزه سینما با حضور مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی که دبیری جشنواره فیلم کودک و نوجوان را نیز برعهده داشت، و چند هنرمند برگزار شد.

در این مراسم پوسترهای امضا شده و تندیس های دوره های سی و پنجم و سی و ششم جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به موزه سینما اهدا و کتاب سرزمین پروانه ها نیز رونمایی شد.

مجید اسماعیلی- مدیرعامل موزه سینما- در سخنان کوتاهی با ابراز خرسندی از این اقدام ماندگار بنیاد سینمایی فارابی در حفظ و حراست از مستندات ماندگار جشنواره فیلم کودک گفت: بارها و بارها در تمامی سالیان برگزاری جشنواره کودک این پوسترها به امضای مدیران و سینماگران رسیده است اما به خاطر عدم نگهدای مناسب، بی توجهی و نبود نگاه موزه ای و تاریخی به اینگونه اسناد، مستندات اینچنینی ماندگار نشده اند.


برچسب ها: موزه سینما - سینما - جشنواره فیلم کودک و نوجوان - کودک و نوجوان - جشنواره فیلم - بنیاد سینمایی فارابی - فیلم های کودک
آخرین اخبار سرویس:

اهدای یادگاری هایی از سینمای کودک به موزه سینما

اهدای یادگاری هایی از سینمای کودک به موزه سینما