موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان تامين اجتماعي - وزير دفاع اسراييل - برنامه و بودجه - فرمانده انتظامي ملاير - دبير جشنواره فيلم فجر - رييس كميسيون آموزش مجلس - هزينه درمان - ليگ برتر بانوان كشور - يگان حفاظت محيط زيست فارس - كنگره - جان چمپيون - علي آقا محمدي - لباس آرژانتين - حقوق و مزايا - رديابي گوشي هاي سرقتي - لوله گستر اسفراين

مطالب مرتبط:
چهره آینده منطقه را ملت های اصیل آن ترسیم خواهند کرد نه اشغالگران
چهره آینده منطقه را ملت های اصیل آن ترسیم خواهند کرد نه اشغالگران
عراقچی: احتمال می دهیم به تدریج در روزهای آینده شاهد نوعی ثبات در منطقه باشیم
زنگ خطر ناترازی های مالی صندوق های بازنشستگی برای آینده به صدا درآمده است
فوری؛ ناقوس جنگ به صدا درآمد | احتمال حمله موشکی ایران به اسراییل در چند ساعت آینده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1403 ساعت 10:052024-10-02سياسي

تضمین آینده منطقه در گرو همراهی ملت ها است


تضمین آینده منطقه، در گرو قوت یا ضعف و تصمیم سازی، تصمیم گیری و اجرای به موقع آن ها در شرایط امروز است و در این زمینه میزان همراهی ملت ها، - ایسنا/خوزستان یک استاد دانشگاه گفت: تضمین آینده منطقه، در گرو قوت یا ضعف و تصمیم سازی، تصمیم گیری و اجرای به موقع آن ها در شرایط امروز است و در این زمینه میزان همراهی ملت ها، تعیین کننده است.

عباس علیزاده شوشتری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در نگاه تاریخی، تمدنی و بلندمدت در جنوب غرب آسیا، حاکم و نظم دهنده آینده این ملت ها، ملت های مسلمان و اصیل منطقه خواهند بود.

اگرچه از نظر حاکمیت و قدرت امروز همه این ملت ها مانند ملت ایران نیستند اما روند بیداری و اضافه شدن آرام اما مستمر ملت های مسلمان به محور مقاومت، با الهام بخشی ایران اسلامی آینده روشنی را نشان می دهد.

وی ادامه داد: تضمین آینده منطقه، در گرو قوت یا ضعف و تصمیم سازی، تصمیم گیری و اجرای به موقع آن ها در شرایط امروز است و میزان همراهی ملت ها، تعیین کننده است.

استاد دانشگاه پیام نور خوزستان گفت: رژیم صهیونیستی در سرزمینی اشغالی و برای تثبیت موجودیت خود می جنگد اما حزب الله لبنان حداقل دو هدف را دنبال کرده است.

اولین هدف در کوتاه مدت، حمایت از غزه و فلسطین در جنگ با رژیم است.


برچسب ها: ملت ها - تصمیم - آینده - تصمیم گیری - منطقه - تضمین - همراهی
آخرین اخبار سرویس:

تضمین آینده منطقه در گرو همراهی ملت ها است

تضمین آینده منطقه در گرو همراهی ملت ها است