مطالب مرتبط:
استقلال با پدر طارمی وارد مذاکره شد
چرا نام ستاره استقلال از لیست نهایی قلعه نویی خط خورد
تصمیم ستاره استقلال در واکنش به درخواست سفارت فرانسه برای ترک ایران
مدیرعامل استقلال: با پل لوگن به توافق کامل رسیدیم اما...
شوک به استقلال پیش از بازی با النصر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 13:202024-10-13ورزشي

استقلال با پدر طارمی وارد مذاکره شد


یکی از افرادی که در گذشته در باشگاه استقلال مسئولیت داشت با اتحاد با برخی منتقدان کنونی مدیران استقلال در تلاش است، سرمربی پیشین پرسپولیس را به عنوان گزینه پیشنهادی خود به مدیران استقلال تحمیل کند.

بررسی شرایط موجود نشان می دهد جریان دلالی در فوتبال ایران این روز ها تمام عزم خود را برای تخریب مذاکرات هیئت مدیره استقلال با گزینه های کارنامه دار جزم کرده تا به این شکل شانس گزینه های مدنظر خود را افزایش دهد.

حضور برانکو روی نیمکت استقلال می تواند بازخوردهای متعددی را از سوی اهالی فوتبال ایران به همراه داشته باشد.

سرمربی کروات همراه با پرسپولیس با افتخارات بسیاری دست پیدا کرد و از محبوبیت و احترامی بالایی را نزد پرسپولیسی ها برخوردار است.

برانکو ایوانکوویچ به عنوان دستیار میراسلاوبلاژویچ در سال 1998 انتخاب شد و در جام جهانی فرانسه با تیم ملی کرواسی شگفتی خلق کرد.

یک ماه پیش از آغاز جام جهانی 1998 اولین تقابل برانکو با فوتبال ایران رخ داد و بازی دوستانه تیم ملی ایران با کرواسی روی داد که این بازی با دو گل به سود کرواسی به اتمام رسید.

برانکو ایوانکوویچ بعد از پایان جام جهانی هدایت تیم هانوفر آلمان را بر عهده گرفت و بعد از توافق ایران با بلاژویچ برای هدایت تیم ملی ایران، بار دیگر برانکو به عنوان دستیار در کنار بلاژویچ قرار گر


برچسب ها: استقلال - مدیران استقلال - پرسپولیس - فوتبال ایران - دلالی در فوتبال ایران - هیئت مدیره استقلال - برانکو ایوانکوویچ
آخرین اخبار سرویس:

استقلال با پدر طارمی وارد مذاکره شد

استقلال با پدر طارمی وارد مذاکره شد