مطالب مرتبط:
تلاش و مذاکره بخش خصوصی با دولت برای واردات گندم صنف و صنعت / با تبدیل گندم روسیه به آرد در ایران بازار عراق و افغانستان توسط تجار ایران و روس تسخیر خواهد شد
ظرفیت 15 میلیون تنی صادرات آرد به بازارهای هدف وجود دارد
ظرفیت خالی 15 میلیون تنی آرد، بستری برای تجارت
60 درصد ظرفیت آسیابانی موجود در کشور بلااستفاده است/ دولت برای تقویت صادرات آرد تسهیل گری کند
طبق قانون، نباید به گندم صنف و صنعت یارانه تعلق بگیرد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1403 ساعت 13:302024-10-01اقتصادي

واردات موقت گندم، تبدیل ظرفیت خالی صنعت آرد به فرصتی پول ساز


ایران 15 میلیون تن ظرفیت خالی در صنعت آردسازی دارد که می تواند با واردات موقت گندم از روسیه آن را تبدیل به فرصتی پول ساز کند.

- واردات موقت گندم، تبدیل ظرفیت خالی صنعت آرد به فرصتی پول ساز عضو انجمن صنفی آردسازان گفت: ایران 15 میلیون تن ظرفیت خالی در صنعت آردسازی دارد که می تواند با واردات موقت گندم از روسیه آن را تبدیل به فرصتی پول ساز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امروز سه شنبه 10 مهر ماه 1403 همایش بین المللی غلات در محل هتل ارم در حال برگزاری است.

محمدرضا مرتضوی، عضو انجمن صنفی آردسازان ایران در این همایش گفت: ایران با توجه جمعیت 86 میلیون نفری که در اختیار دارد، نقش زیادی در تجارت منطقه دارد؛ بنابراین آگاهی بخشی در این حوزه به ویژه در تجارت محصولات استراتژیک مانند غلات یک ضرورت است.

وی افزود: ایران به دلیل محدودیتی که در منابع آبی و خاکی دارد نیازمند واردات حدود 16 تا 20 میلیون تنی غلات داشته که بتواند ضمن تأمین بازار، ذخایر استراتژیک خود را تکمیل نگه دارد.

عضو انجمن صنفی آردسازان ایران با اشاره به ضرورت برنامه ریزی در حوزه تولید و تجارت، اضافه کرد: نوسان قیمتی این محصولات در بازار جهانی، حضور به موقع متقاضی را در امر واردات ضروری می کند تا بتواند محصولات را با قیمت مناسب تری تأمین کند.


برچسب ها: واردات - ایران - ظرفیت - انجمن صنفی - میلیون - محصولات استراتژیک - صنعت
آخرین اخبار سرویس:

واردات موقت گندم، تبدیل ظرفیت خالی صنعت آرد به فرصتی پول ساز

واردات موقت گندم، تبدیل ظرفیت خالی صنعت آرد به فرصتی پول ساز