مطالب مرتبط:
کلیپ| برگزاری مراسم یادواره شهدا در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) ساوه
فراخوان برگزاری رویداد «دوشنبه های استارت آپی» و «پیوند» با هدف جذب سرمایه در حوزه صنایع خلاق
کنگره شهدا باید از غنای کافی برخوردار باشد
کنگره شهدای البرز باید در شان شهدا برگزار شود
برگزاری 42 اردوی جهادی دامپزشکی در اقصی نقاط گیلان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 12:552024-10-09سياسي

هنرمندان سرمایه های برگزاری کنگره های شهدا هستند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان هنرمندان را سرمایه های برگزاری کنگره های شهدا دانست و تاکید کرد: در برگزاری  اجلاسیه ها و اختتامیه کنگره شهدا باید از ظرفیت های هنرمندان استفاده شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان هنرمندان را سرمایه های برگزاری کنگره های شهدا دانست و تاکید کرد: در برگزاری  اجلاسیه ها و اختتامیه کنگره شهدا باید از ظرفیت های هنرمندان استفاده شود.

  اعظم روانشاد چهارشنبه 18 مهر در نخستین جلسه دومین ستاد کنگره ملی شهدای لرستان با اشاره به اهمیت تقویت جریان های مردمی در این رویداد افزود: هدف برگزاری این کنگره معرفی شهدا و ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که به واسطه اجرای رویدادهای فاخر فرهنگی و هنری و دیگر اقدامات می توان به آن دست پیدا کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به اهمیت آسیب شناسی کمیته های 22 گانه کنگره های شهدای استان اشاره کرد و افزود: به منظور برنامه ریزی مناسب برای برقراری عدالت فرهنگی هنری تولیدات کنگره پیشنهاد می شود شورای فرهنگی هنری با حضور هنرمندان صاحب نظر و نخبه برای تولید آثار در کنگره تشکیل شود.

روانشاد هنرمندان را سرمایه های برگزاری کنگره های شهدا دانست و تاکید کرد: در برگزاری اجلاسیه ها و اختتامیه کنگره شهدا باید از ظرفیت های هنرمندان استفاده شو


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - برگزاری - هنرمندان - کنگره - فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان سرمایه های برگزاری کنگره های شهدا هستند

هنرمندان سرمایه های برگزاری کنگره های شهدا هستند