مطالب مرتبط:
نامه رییس دیوان عدالت به وزیر بهداشت درباره پرداخت فوق العاده جذب و وجوه مرخصی مناطق محروم
خبر خوش وزیر بهداشت برای دستیاران پزشکی+ فیلم
مکاتبه با وزارت علوم و بهداشت برای اصلاح شیوه نامه جدید انضباطی
مکاتبه با وزارت علوم و بهداشت برای اصلاح شیوه نامه جدید انضباطی
وزیر بهداشت: سهمیه ورودی رشته های پزشکی بازبینی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 13:452024-10-09پزشكي

جزییات نامه رییس دیوان عدالت اداری به وزیر بهداشت


رییس دیوان عدالت اداری در نامه ای به وزیر بهداشت خواستار صدور دستور مقتضی به منظور پرداخت فوق العاده جذب و نگهداری و وجوه مرخصی مناطق محروم شد.

- رییس دیوان عدالت اداری در نامه ای به وزیر بهداشت خواستار صدور دستور مقتضی به منظور پرداخت فوق العاده جذب و نگهداری و وجوه مرخصی مناطق محروم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس دیوان عدالت اداری در نامه ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار صدور دستور مقتضی به منظور پرداخت فوق العاده جذب و نگهداری و وجوه مرخصی مناطق محروم در راستای پیشگیری از ارسال دادخواست از سوی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی به دیوان عدالت اداری شد.

در این نامه آمده است: مطابق مواد 1 و 2 قانون جذب نیروی انسانی به نقاط محروم و دور افتاده و مناطق جنگی مصوب 1367 به منظور جذب و نگهداری نیروی انسانی به مستخدمین مشمول قانون استخدام کشوری و مقررات استخدامی شرکت های دولتی (اعم از رسمی و پیمانی) که در نقاط محروم و دورافتاده و مناطق جنگی به طور داوطلبانه انجام وظیفه می کنند، فوق العاده ای تحت عنوان فوق العاده جذب و نگهداری قابل پرداخت است.

رییس دیوان عدالت اداری در ادامه به این نکته اشاره داشته که مستخدم مزبور علاوه بر مرخصی استحقاقی که بر اساس مقررات مربوط به آنان تعلق می گیرد، به نسبت مدت خدمت در نقاط محروم، حق استف


برچسب ها: رییس دیوان عدالت اداری - دیوان عدالت اداری - دیوان عدالت - عدالت اداری - وزیر بهداشت - مناطق محروم - فوق العاده
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نامه رییس دیوان عدالت اداری به وزیر بهداشت

جزییات نامه رییس دیوان عدالت اداری به وزیر بهداشت