مطالب مرتبط:
زمان دقیق اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان در این تاریخ+ ویدئو
اعتراض نمایندگان به اجرا نشدن همسان سازی حقوق بازنشستگان
مجلس از قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان دفاع کند
انتقاد صباغیان از عدم اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان
خبر فوق العاده برای بازنشستگان: تکلیف همسان سازی حقوق روشن شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 12:202024-10-08سياسي

بابایی کارنامی: قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان دقیق اجرا شود


یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزرای اقتصادی با تاکید بر اینکه تولید خط قرمز ماست گفت: با تولید شوخی نکنید چرا که تولید امروز برای ما بسیار مهم است.

- بابایی کارنامی: قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان دقیق اجرا شود یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزرای اقتصادی با تاکید بر اینکه تولید خط قرمز ماست گفت: با تولید شوخی نکنید چرا که تولید امروز برای ما بسیار مهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در جلسه ی روز سه شنبه 17 مهر 1403 صحن مجلس در تذکری خطاب به مقامات رژیم صهیونسیتی تاکید کرد: شما زمان تهدید به پناهگاه ها فرار می کنید و ما نماز جمعه میلیونی اقامه می کنیم؛ سرانجام شما نابودی است اما سرانجام ما یا پیروزی یا شهادت است.

وی در ادامه تذکری گفت: از رییس جمهوری و وزیر بهداشت می خواهم به طور شفاف و قاطع درباره توییت دانشجویی که در فتنه های مختلف نقش داشته برخورد قانونی و شفاف نماید.

نماینده مردم ساری همچنین خواستار تخصیص اعتبارات پروژه های ملی و استانی به ویژه استان مازندران شد و بر لزوم حل مشکلات کشاورزان تاکید کرد.

بابایی کارنامی در تذکری به روسای جمهوری و مجلس اظهار کرد: از روسای جمهوری و مجلس می خواهم که نسبت به اجرای دقیق قانون همسان سازی


برچسب ها: همسان سازی حقوق بازنشستگان - مجلس شورای اسلامی - بابایی کارنامی - شورای اسلامی - تولید - حقوق بازنشستگان - همسان سازی حقوق
آخرین اخبار سرویس:

بابایی کارنامی: قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان دقیق اجرا شود

بابایی کارنامی: قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان دقیق اجرا شود