مطالب مرتبط:
مرگ سه کودک زیر پنج سال گنبدی با مشتقات موادمخدر
مرگ 3 کودک گنبدی با مشتقات موادمخدر
از ارتباط مصرف مواد مخدر و بیماری های روانی چه می دانید؟
فروشندگان مواد مخدر در قلعه نو دستگیر شدند
قیمت مواد مخدر تورم ندارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 22:252024-10-09پزشكي

مرگ سه کودک گنبدی با مشتقات مواد مخدر


مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس از مرگ سه کودک زیر پنج سال ساکن این شهرستان مرزی بر اثر مسمومیت با موادمخدر و برخی داروها و مشتقات آن مانند «متادون و ترامادول» از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و از خانواده ها خواست بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.

- ایسنا/گلستان مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس از مرگ سه کودک زیر پنج سال ساکن این شهرستان مرزی بر اثر مسمومیت با موادمخدر و برخی داروها و مشتقات آن مانند متادون و ترامادول از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و از خانواده ها خواست بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت گنبدکاووس، فرهاد بدیعی روز چهارشنبه در کمیته بررسی علل مرگ کودکان در این شهرستان افزود: مرگ بر اثر مسمومیت با مواد مخدر و متشقات آن در سال های قبل نیز وجود داشته است.

وی اضافه کرد: این سه کودک بر اثر استفاده از مشتقات موادمخدر از جمله متادون و ترامادول بوده که در دسترس والدین آنها قرار داشته است.

بدیعی، اسهال یا بی قراری کودک، تکلم بریده بریده، راه رفتن بی ثبات، خواب آلودگی، حرکات کُند بدنی و اغما (کاهش سطح هوشیاری) را از علل عمده مصرف موادمخدر یا مشتقات آن در این گروه سنی دانست و ادامه داد: قرار دادن متادون در شیشه آب و نوشابه در یخچال و خوردن این مواد توسط کودک (اشتباها بج


برچسب ها: مدیر شبکه بهداشت و درمان - شبکه بهداشت و درمان - مدیر شبکه بهداشت - گنبدکاووس - بهداشت و درمان - موادمخدر - مسمومیت
آخرین اخبار سرویس:

مرگ سه کودک گنبدی با مشتقات مواد مخدر

مرگ سه کودک گنبدی با مشتقات مواد مخدر