مطالب مرتبط:
کاظمی، وزیر آموزش و پرورش: میانگین معدل دانش آموزان کشور مطلوب نیست/ تحصیل 650 هزار دانش آموز افغانستانی در مدارس/ متاسفانه مدارس متناسب با ساختار شهری توسعه نیافتند
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران منصوب شد
تحقق رشد 13 درصدی معدن نیازمند نگاه توسعه ای است
توسعه سامانه های خورشیدی و هوشمندسازی شبکه/ اقدامات جدید توانیر برای گذر از اوج بار 1404
تصاویر/برگزاری جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان سنندج با حضور نماینده ولی فقیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 11:552024-10-14سياسي

گسترش ساختار قضایی الزاما به معنای توسعه عدالت نیست


رییس کل دادگستری استان یزد دسترسی به عدالت را حق اولیه و طبیعی همه مردم دانست و گفت: قطعا این به معنای ایجاد و افزایش ساختمان و توسعه ساختار قضایی در هر بخش و منطقه ای نیست.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد دسترسی به عدالت را حق اولیه و طبیعی همه مردم دانست و گفت: قطعا این به معنای ایجاد و افزایش ساختمان و توسعه ساختار قضایی در هر بخش و منطقه ای نیست.

حجت الاسلام حسین طهماسبی در دیدار امام جمعه و فرماندار شهرستان زارچ با بیان اینکه تبدیل شدن دادگاه بخش به شهرستان چالش های بسیاری را از حیث مالی، اداری، قضایی و جنبه اجتماعی به همراه دارد افزود: تمام تلاش مجموعه مدیریت قضایی استان از حیث کمیت و کیفیت، بهبود و ارتقاء خدمات قضایی در شهرستان زارچ است.

وی تصریح کرد: فلسفه وجودی همه نهادها و دستگاه ها این است که زندگی مردم راحت تر پیش برود و در این مسیر از هیچ همراهی کوتاهی نخواهد شد.

این مقام قضایی با بیان اینکه تعامل با همه دستگاه ها و نهاد ها در جهت تسهیل کار مردم از مهمترین اولویت هاست، گفت: تعامل، هم افزایی و همسویی در مسیر خدمت به مردم یک وظیفه شرعی و قانونی است و این وظیفه تحت الشعاع رودربایستی قرار نخواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، طهماسبی با اشاره به نقش ائمه جمعه در شهرستان ها، عنوان ک


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان یزد - رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان یزد - قضایی - رییس کل دادگستری - دادگستری استان - شهرستان
آخرین اخبار سرویس:

گسترش ساختار قضایی الزاما به معنای توسعه عدالت نیست

گسترش ساختار قضایی الزاما به معنای توسعه عدالت نیست