مطالب مرتبط:
لاپید: جنگ های اسراییل باید کوتاه و هدفمند باشند؛ آیا ایران در تیررس است؟
خبر فوری؛ جنگ ایران و اسراییل در راه است؟!
اظهارنظر وزیر خارجه ترکیه درباره احتمال جنگ ایران و اسراییل
اظهارنظر وزیر خارجه ترکیه درباره احتمال جنگ ایران و اسراییل
هاکان فیدان: احتمال جنگ ایران و اسراییل بالاست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1403 ساعت 23:502024-10-17سياسي

ایران به دنبال جنگ نیست / فتنه ها را خنثی می کنیم


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عملیات های موفقیت آمیز وعده صادق یک و 2، بر این نکته تأکید کرد که ایران به دنبال جنگ نیست اما با حکمت رهبر معظم انقلاب فتنه دشمنان را خنثی می کند.

- ایسنا/فارس عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عملیات های موفقیت آمیز وعده صادق یک و 2، بر این نکته تأکید کرد که ایران به دنبال جنگ نیست اما با حکمت رهبر معظم انقلاب فتنه دشمنان را خنثی می کند.

سرلشکر پاسدار محسن رضایی امشب، 26 مهرماه در اجلاسیه بزرگ شهدای لشکر 19 فجر فارس که در راستای دومین کنگره 15 هزار شهید استان فارس در مسجد جامع عتیق شیراز برگزار شد، به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: در عملیات وعده صادق یک هدف ایران قدرت نمایی بود و در وعده صادق 2 این قدرت نمایی بیشتر شد اما ایران به دنبال جنگ نیست.

وی نظام مشروطه را عقبه نهضت جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: دشمن به دنبال فتنه افکنی است اما ایران در سایه مقام معظم رهبری(مدظله) که در اوج شجاعت نماز جمعه را اقامه کردند، ایستاده است و با حکمت رهبر انقلاب اسلامی این فتنه را خنثی می کند.

عضو مجمع تشخیصت مصلحت نظام در ادامه با طرح این سئوال که چرا جنگ به وجود آمد، گفت: انقلاب اسلامی بعد از 300 سال عقب ماندگی و استعمار و استبداد شکل گرفت، امام آمد و ملت ایران را به استقلال و آزادی رساند.


برچسب ها: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام - مجمع تشخیص مصلحت نظام - مجمع تشخیص مصلحت - رهبر معظم انقلاب - ایران - عملیات - فتنه دشمنان
آخرین اخبار سرویس:

ایران به دنبال جنگ نیست / فتنه ها را خنثی می کنیم

ایران به دنبال جنگ نیست / فتنه ها را خنثی می کنیم